וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות: דאו ג'ונס זינק ב-2%

נמרוד הלפרן

5.2.2011 / 0:01

על רקע שיעורי האבטלה שיורדים בארה"ב והאירועים במצרים, מדד דאו ג'ונס עלה ב-2%, העלייה החדה ביותר זה חודשיים. שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב נפל לשפל של 9 חודשים

בורסות וול סטריט נסגרו הלילה (שישי) בשיא של שנתיים וחצי והשלימו את העלייה השבועית החדה ביותר זה חודשיים, לאחר ששיעור האבטלה בארה"ב ירד במפתיע בינואר ועל רקע המשך האירועים במצרים. מדד דאו ג’ונס נסגר ברמתו הגבוהה ביותר מאז חודש יוני 2008 - ומעל לרמה של 12,000 נקודות זה היום הרביעי ברציפות - לאחר עלייה של 0.2% לרמה של 12,090 נקודות. המדד עלה השבוע ב-2.2% - העלייה השבועית החדה ביותר מאז השבוע הראשון של חודש דצמבר.

מדד 500 S&P הוסיף 0.3% לרמה של 1,310 נקודות. מדד נאסד"ק עלה ב-0.6% לרמה של 2,769 נקודות. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות זה יום המסחר החמישי ברציפות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים זינקה ב-0.1% לרמה של 3.65% - רמתה הגבוהה ביותר מאז ראשית חודש מאי.

שיעור האבטלה בארה"ב ירד במפתיע בינואר לרמתו הנמוכה ביותר מאז אפריל 2009, אולם מספר המשרות שנוספו לשוק העבודה האמריקאי היה נמוך מהצפוי. שיעור האבטלה ירד בחודש שעבר לרמה של 9% לעומת 9.4% בדצמבר, מסר היום משרד העבודה האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה בשיעור האבטלה לרמה של 9.5%. בה בעת, נוספו לשוק התעסוקה בינואר 36 אלף משרות, לאחר גידול של 121 אלף בדצמבר. כלכלנים צפו תוספת של 146 אלף משרות בחודש שעבר.

בצל האירועים במצרים

המסחר בוול סטריט ממשיך להתנהל גם היום בצל האירועים במצרים. בשלב זה, נראה כי מובארק נחוש בדעתו שלא לעזוב את משרתו לפני הבחירות לנשיאות הצפויות בחודש ספטמבר.
חברת בתי ההימורים לאס וגאס סנדס (סימול LVS), הנמצאת בשליטת המיליארדר האמריקאי שלדון אדלסון, דיווחה אמש כי חזרה לרווחיות ברבעון האחרון, אולם הכנסותיה היו נמוכות מתחזיות האנליסטים בשל חולשה בעסקי החברה במקאו.

החברה רשמה ברבעון הרביעי רווח נקי של 386.4 מיליון דולר, או 34 סנט למניה, לעומת הפסד של 74 מיליון דולר, או 17 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה החברה רווח של 42 סנט למניה - שלושה סנט מעל לתחזיות האנליסטים.

הכנסות LVS בתקופה המדווחת צמחו ב-57% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, והסתכמו ב-2.02 מיליארד דולר - פחות מתחזיות האנליסטים להכנסות של 2.07 מיליארד דולר. הכנסות החברה במקאו, שוק ההימורים הגדול ביותר בעולם, הסתכמו ברבעון ב-1.07 מיליארד דולר, פחות מהתחזיות להכנסות של 1.13 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully