וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ברהט: צעירה נרצחה במהלך ויכוח עם חמותה

רמי שני

3.2.2011 / 18:42

אישה בת 50 מרהט חשודה שירתה למוות בכלתה בת ה-19 בשכונת מגוריהן בעיר, ולאחר מכן ניסתה לשים קץ לחייה. היא נפצעה באורח בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה

צעירה הרה בת 19 נורתה הערב (חמישי) למוות ואישה נוספת בת 50 נפצעה באורח בינוני מירי שבוצע בשכונת מגורים בעיר הבדואית רהט שבנגב. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ניסו לבצע פעולות החייאה בצעירה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותה. הפצועה פונתה כשהיא סובלת מפגיעת ראש לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה עצרה את החשודה בירי ופתחה בחקירת נסיבות האירוע.

לדברי המשטרה, האישה בת ה-50 הינה חמותה של הנרצחת ובין השתיים פרץ סכסוך במהלכו ירתה האישה בכלתה ולאחר מכן ניסתה לשים קץ לחייה, אך נפצעה באורח בינוני. בני משפחתה של הצעירה תושבת לוד שנהרגה אמרו כי היא הייתה בהריון, ונישאה לפני כשמונה חודשים. בני המשפחה סיפרו לוואלה! חדשות כי הם אינם יודעים בשלב זה על רקע מה הסתכסכו השתיים, והם עדיין המומים מהאירוע: "זאת בת דודה שלי אני לא מבין איך זה יכול לקרות. זאת משפחה טובה ואנשים מאוד מוכרים בעיר", אמר אחד מבני המשפחה.

עם היוודע דבר האירוע, הגיעו למקום עשרות חברים, שכנים ובני משפחה על מנת לנסות להבין את שאירע. בעלה של האישה החשודה בירי שוהה כעת בירדן. סמי אבו סיאם, בן דודו של הבעל, סיפר כי "הזעיקו אותי לבית, הגעתי לשם וראיתי את הצעירה שוכבת פצועה וכבר אי אפשר היה לטפל בה כמעט. ניסינו לעשות את זה אבל היא מתה. אנחנו לא בדיוק יודעים מה גרם לסכסוך בין השתיים זה לא קורה אצלנו אנחנו בדרך כלל משפחה בלי בעיות מהסוג הזה".

מפקד משטרת רהט, רב-פקד אייל אזולאי, אמר כי המשטרה עצרה את האישה החשודה בירי: "ככל שאנחנו משערים היא ניסתה לפגוע בעצמה במהלך סכסוך שפרץ בינה לבין כלתה. בשלב זה היא עצורה בבית החולים סורוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully