וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה ובתה של ח"כ רונית תירוש חשודים בהונאת מס

איילה חננאל ופנחס וולף

3.2.2011 / 15:42

רשות המיסים חושדת כי יוחאי, בעלה של ח"כ רונית תירוש ובתם הדוגמנית רותם הונו את רשויות המס ודיווחו כי הבת הועסקה בחברה של אביה, כשבפועל שהתה בחו"ל. האב חשוד בהונאה נוספת

רשות המסים עצרה היום (חמישי) את בעלה של חברת הכנסת רונית תירוש (קדימה), יוחאי, ואת בתם, רותם, בחשד שביצעו הונאת מס בהיקף של מאות אלפי שקלים. על פי החשד, בעלה של תירוש, שבבעלתו סוכנות ביטוח, דיווח לרשות המסים כי בין השנים 2004-2006 הועסקה בתו בסוכנות כשבפועל שהתה בחו"ל.

על פי החשד, רואה החשבון של השניים, חיים גינדי, לקח גם הוא חלק בהונאה. כשביקשו ברשות המיסים מרואה החשבון להגיש הוכחות לכך שרותם אכן עבדה בסוכנות, הגישו השלושה מסמכים החשודים כמזוייפים. זאת מכיוון שהכתובת המופיעה עליהם אינה קיימת. השלושה הובאו לבית משפט השלום בתל אביב ושוחררו בערבות של 700 אלף שקל כל אחד.



בחקירתה הודתה רותם תירוש בזיוף המסמכים וטענה כי פרקליטה הוא זה שייעץ לה לזייפם. לעומתה, אביה טען בחקירתו כי לא ידע שהמסמכים מזויפים. ליוחאי תירוש מייחסים ברשות המסים חשד נוסף, לפיו במסגרת היותו בעל מניות בחברת ההשקעות "תירוש ר"י בע"מ" הונה את רשות המסים בשנים 2004-2007 כאשר על פי הדוחות שהגיש, במהלך השנים 2004-2005 לא הייתה לחברה כל פעילות עסקית. בפועל, חושדים ברשות המסים, נכנסו לחברה באותו זמן רווחים בסך מאות אלפי שקלים.

ח"כ רונית תירוש מסרה בתגובה: "אכן הנושא נמצא בבדיקה מול מס הכנסה, וטוב שכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully