וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שרי הליכוד יתמכו במינוי האלוף נוה

3.2.2011 / 15:04

מספר שרים הרהרו באפשרות להצביע נגד מינוי נוה לרמטכ"ל זמני, אך נתניהו דרש שיישרו קו עם הממשלה. "ראש הממשלה הולך יחד עם שר הביטחון, למרות שמדובר כאן על נושא אישי של ברק"

מספר שרים בליכוד בדקו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אפשרות לפיה יצביעו נגד מינויו של האלוף יאיר נוה לרמטכ"ל זמני. כאשר נתניהו הודיע להם כי חשוב לו שיתמכו בהצעה, אמרו השרים שיישרו קו עם ראש הממשלה. ביום שני הקרוב יופיע האלוף יואב גלנט בפני ועדת החוץ והביטחון כדי להביע את עמדתו בנושא מינוי הרמטכ"ל.

גורמים בליכוד הוסיפו כי מספר שרים מטעם המפלגה אינם שבעי רצון מהמהלך של מינוי זמני, ומכך שהוחלט שלא להאריך את כהונת אשכנזי. הגורמים ציינו כי השרים מתחו ביקורת על כך ש"ראש הממשלה הולך יחד עם שר הביטחון, למרות שמדובר כאן על נושא אישי של ברק". עם זאת, הערכה היא שמלבד השר דן מרידור ואולי שר נוסף, בסופו של דבר השרים יישרו קו ויצביעו עם ראש הממשלה בעד מינויו הזמני של נווה לתפקיד.

מקורבי המשנה לראש הממשלה משה יעלון אמרו בצהריים לוואלה! חדשות כי יעלון יבקש בישיבת הממשלה לדעת מדוע לא ניתן להאריך את כהונתו של הרמטכ"ל, רב אלוף גבי אשכנזי, בכמה שבועות, שהרי עד עכשיו הצליחו אשכנזי ושר הביטחון אהוד ברק להתנהל מבחינה מקצועית.

"הדבר הכי הגיוני מבחינת הצבא וניהולו זה שגבי ימשיך עוד כמה שבועות עד שימונה רמטכ"ל חדש", אמרו מקורבי יעלון. "הרי גם ברק אמר בראיון לטלוויזיה שיש יחסי עבודה. רק אחרי שהשר יקבל תשובות וישמע נימוקים הוא יחליט באשר לאופן הצבעתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully