וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטשו את בתם התינוקת בלשכת מנהל האוכלוסין

רמי שני

2.2.2011 / 18:01

בני זוג שהגיעו לרשום את בתם בלשכת מרשם האוכלוסין בבאר שבע, נטשו את הפעוטה לאחר שכעסו על הפקידים. לשוטרים שצלצלו אמר האב: "אין לי שום ילדה". המשטרה יצאה לאתר את ההורים

בני זוג בשנות השלושים לחייהם נטשו היום (רביעי) את בתם התינוקת בלשכת רישום האוכלוסין בבאר שבע. בני הזוג, תושבי היישוב הבדואח חורה, הגיעו למקום על מנת לרשום את ביתם הפעוטה. הזוג ניגש בתורו אל אחת הפקידות, וזו ביקשה מהם לסדר את הניירות והמסמכים שברשותם באופן שניתן יהיה לבחון אותם. הגבר התרגז על ההתנהלות של הפקידה ומשך את אשתו אל מחוץ למשרד, כשהוא מותיר את התינוקת במקום.

"ביקשנו מהם לסדר את הניירות, המצביעים על כך שמרכז חייהם בישראל, כדי שאפשר יהיה לראות אותם בצורה נאותה", סיפרה אחר הצהרים שולמית חיימי, מנהלת לשכת רישום האוכלוסין בבאר שבע, "זה כנראה הרגיז את האב. הוא השאיר את התינוקת ויצא עם האישה. חשבנו שהם יחזרו אבל זה לא קרה. צוות שלנו יצא לנסות לאתר אותם בחוץ, אבל כשהבנו שהם התרחקו, הזעקנו משטרה".

סיור של המשטרה שהגיע ללשכה, לא הצליח לאתר את הזוג. אנשי הלשכה התקשרו אל האב, ולטענתם הוא טען כי אינו יודע על מה מדובר. "הוא אמר, 'לא נולדה לי שום ילדה' ואמר שהוא לא מבין מה רוצים ממנו" סיפרה חיימי. "בינתיים הזעקנו גם עובד רווחה והפקדנו בידיו את הפעוטה". צוות משטרה יצא לחורה בכדי לנסות לאתר את האב והאם ולחקור אותם בחשד לרשלנות בטיפול בילדה, בנטישתה ובהפקרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully