וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר מצרי: למרות הצעדה - מובארק לא יתפטר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

1.2.2011 / 9:51

גורם מצרי בכיר מבהיר כי נשיא מצרים, חוסני מובארק, אינו מתכוון להגיש את התפטרותו למרות צעדת המיליון. הוא הכחיש גם שיעביר את תפקיד הנשיא לעומאר סלימאן

"נשיא מצרים חוסני מובארק אינו מתכוון להגיש את התפטרותו למרות צעדת המיליון המתוכננת היום" – כך הבהיר (שלישי) גורם מצרי בכיר בשיחה עם העיתון 'א-שרק אל-אווסט' היוצא לאור בלונדון. "הנשיא נשאר בתפקידו כנשיא המדינה וכמפקד העליון של הכוחות המזוינים המצרים", אמר הבכיר שהכחיש גם שמובארק מתכוון להעביר בשלב מאוחר יותר את תפקידו לסגנו החדש, עומאר סלימאן.

"האם אנו יכולים לאפשר לחייל לעזוב את תפקידו במהלך הקרב או לעזוב את נשקו בשדה הקרב?", תהה הגורם הבכיר. "מובארק הוא לוחם המכבד את עברו הצבאי. הוא מבין את החשיבות בהישארותו כמנהיג המדינה בעת הקשה הזו". הבכיר אמר עוד כי אלו שדורשים ממובארק להתפטר "הם מיעוט שאינו משפיע על בני העם המצרי שרואים במובארק כמי שמעניק להם ביטחון".

"הנשיא טרוד בימים אלו בשמירה על המדינה, בהשבת הביטחון והיציבות אליה ובהחזרת היראה למוסדות המדינה ולמנגנוניה", הוסיף. הבכיר גילה עוד כי בימים הקרובים יוכרז על שינויים בהרכב הלשכה המדינית של מפלגת השלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully