וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה מנתיבות: "בנס לא היו נפגעים מהגראד"

ענת עובדיה

1.2.2011 / 9:54

טיל הגראד שנפל אתמול סמוך לחתונה שהתקיימה בנתיבות גרמה לטראומה בקרב האורחים, ובעיקר בקרב החתן והכלה שלא האמינו שהיום המאושר הפך לסיוט. "אי אפשר לחיות במצב כזה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן דוד)

אחד מטילי הגראד שנורו מרצועת עזה אמש (שני), התפוצץ סמוך לבית כנסת בנתיבות ו"פוצץ" חתונה שנערכה במקום. למרות שלא היו נפגעים, נחיתת הטיל גרמה לבהלה רבה, גם לחתן והכלה שחגגו את חתונתם השנייה, כחצי שנה לאחר שהתגרשו.

"החתונה שלנו הייתה מצומצמת ודיסקרטית, ונערכה בחצר של בית כנסת. אחרי החופה, שהייתה מאוד מרגשת, ממש במנה הראשונה של הסעודה, שמענו את הפיצוץ", סיפרה הכלה דלית, הבוקר לוואלה! חדשות. "זו הייתה עוצמה אדירה שאי אפשר להסביר במילים. הנס היה, שבמקום שנפל הגראד עמד הרכב של התקליטן, ממש סמוך לחלונות של האולם. בגלל שהוא עמד שם הוא ספג את כל הרסיסים והמכה, ואילולא הוא, כל הרסיסים וההדף היו פוגעים בכל האורחים שישבו ליד החלונות, זה היה ממש מזל", שחזרה.

"לקח לנו שנייה ואז הבנו שזה גראד, כולם התחילו להתרוצץ בהיסטוריה, תינוקות התחילו לבכות, אפילו אחד המלצרים הצעירים פשוט התעלף. פתאום גם התחיל לרדת גשם, הכל פשוט היה בלאגן ולא היה לנו לאן לברוח. כל האירוע, שכבר שולם מראש כמובן, הלך לגמרי, ועוד ממש בהתחלה", סיפרה.

"עד שלא חווים מקרוב לא מבינים"

דלית, המתגוררת באשקלון, קוראת לשים קץ לירי מרצועת עזה.
"אני מאוד מקווה מישהו במדינה הזאת יתעורר ויבין שלא יכול להיות שנחיה בצורה כזאת", אמרה, "זו פעם ראשונה שאני חווה אירוע כל כך מקרוב, ובאמת עד שלא מרגישים את זה וחווים את זה לא מבינים. צריך להמחיש למישהו כדי שיבין שצריך לעשות צעד קיצוני. אי אפשר להמשיך להסביר את מה שקרה שם, פשוט מזעזע".

רקטה שנייה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. זמן קצר לאחר מכן, התפוצצה רקטת גראד נוספת בעיר אופקים. פיקוד העורף פתח בחקירת התקלה שגרמה לכך שהתרעת "צבע אדום" לא נשמעה בשתי הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully