וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חופש הצבעה לח"כים בפיקוח על מחירי המים

31.1.2011 / 16:10

הנהלת הקואליציה תומכת בתוכניתו של יו"ר ועדת הכספים גפני, שהציע פיקוח של הכנסת על מחירי המים. הדבר מנוגד לעמדת הממשלה. ללא הסכמה, ייתכן שהקואליציה תאפשר חופש הצבעה

הנהלת הקואליציה שדנה היום (שני) בנושא עליית מחירי המים, הביעה תמיכה בהצעתו של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), שהציע פיקוח מצד הכנסת על מחירי המים. הממשלה מתנגדת להצעה זו.

הנהלת הקואליציה החליטה שהיא נותנת ארכה של יומיים עד יום רביעי - אז אמורה הצעת החוק לעלות למליאת הכנסת. במידה שלא תהיה הסכמה, ייתכן שהקואליציה תאפשר חופש הצבעה - דבר שיוביל לאישור הצעת החוק בקריאה טרומית. לדברי יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין (ליכוד), הבעיה של תעריפי המים היא בעיה קשה. "פנינו מספר פעמים לרשות המים, ולצערי נתקלנו בקיר ברזל שמגובה בידי האוצר. יכול להיות שכדי להניע את הפקידות נצטרך לנקוט באמצעים פרלמנטרים העומדים לפתחנו".

במקביל, יו"ר ש"ס השר אלי ישי נתן הנחיה לנציג המפלגה בוועדה, ח"כ אברהם מיכאלי, להודיע כי ש"ס תתמוד בהצעת החוק, גם במקרה שבו הקואליציה תביע התנגדות. הזעם על עליית המחירים בדלק ובמים צפוי להגיע ביום שני הבא גם אל סיעת הליכוד שתקיים דיון בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully