וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סכסוך השכנים הסתיים בדקירה בפנים

רמי שני

31.1.2011 / 13:25

סכסוך שכנים הסתיים בכתב אישום: אם, בנה ואדם נוסף נאשמים שתקפו באלימות את שכניהם בבניין משותף באשדוד. על פי כתב האישום, אחד הנאשמים תקף את שכנו בבקבוק בירה וחתך אותו בפניו

סכסוך השכנים הפך לעימות אלים: כתב אישום הוגש היום (שני) לבית משפט השלום באשדוד נגד חמדה אלמליח, בנה אשרי וחברו של אשרי עידן ביתן, בחשד שתקפו את שכניהם וגרמו להם לחבלות קשות. השלושה נאשמים בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה, חבלה באמצעות נשק קר וגרימת נזקים.

על פי כתב האישום, ילנה גורודצקי מאשדוד, ניסתה לדבר על לב שכנתה חמדה אלמליח, שתדאג לפנות ציוד רב, אותו השאירה בחדר מדרגות בבניין המשותף שבו מתגוררות השתיים עם משפחותיהן. לפני כשבועיים, שבה גורודצקי לדירתה, כשהיא עמוסה בשקיות מצרכים, אך לא הצליחה לעבור בחדר המדרגות בגלל הציוד הרב.

על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר מכן פגשה גורודצקי באלמליח בת ה-43 וביקשה ממנה בשנית לפנות את הציוד, ובין השתיים התפתח ויכוח. מכתב האישום עולה עוד, כי במהלך הוויכוח, תקפו אלמליח ובני משפחתה את גורודצקי ובנה והסבו להם חבלות ונזקים גופניים קשים.

היכו - ונמלטו

אשרי אלמליח בן ה-23 נאשם שהדף את דימטרי גורודצקי, בנה של ילנה אל תוך דירתו, קילל אותו והיכה אותו בפניו. חמדה אלמליח נאשמת שאחזה בראשה של ילנה גורודצקי וחבטה אותו בדלת הדירה. עידן ביתן בן ה-21, חברו של אשרי, נאשם שהיכה את דימטרי בפניו, ניפץ בקבוק בירה ריק על ראשו ונעץ בפניו את שבר הבקבוק. לאחר מכן, נמלטו השלושה מהזירה.

שכניהם של התוקפים והמותקפים, הזעיקו למקום את צוותי מגן דוד אדום ואת המשטרה. דימטרי גורודצקי פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, כשהוא סובל מחתכים עמוקים בפניו ובגופו.

השלושה אותרו בדירה במושב כפר הרי"ף. השוטרים שהגיעו לבית, לא מצאו אותם במהרה, אולם אחד השוטרים הבחין לפתע בנעלים מבצבצות מתחת לאחת המיטות, שם הסתתר אשרי אלמליח. הוא ואמו נעצרו במקום וביתן נעצר זמן קצר אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully