וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח אדם לו היה חייב כספי הימורים

31.1.2011 / 10:47

מאיר קריאף נאשם שרצח את יוסי תורג'מן בנתניה לפני כחודשיים לאחר שהסתבך בחובות בשל הימורים. קריאף נאשם שירה בתורג'מן למוות ופצע אדם נוסף שהיה במקום ואח"כ ניסה להעלים ראיות

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד מאיר קריאף, תושב נתניה בן 28, הנאשם ברצח יוסי תורג'מן לפני כחודשיים בעיר. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז, קריאף צבר חוב של אלפי שקלים בשל הפסדים במשחקי קלפים לתורג'מן, ובשל אי החזרת החוב, הכה אותו המנוח. קריאף הגיע לאחר יומיים לדירה בה נערכו משחקי הקלפים, רצח את תורג'מן ביריות ופצע אדם נוסף.

על פי כתב האישום, קריאף הצטייד באקדח והתקשר פעמיים לדירה בה נערכו ההימורים כדי לברר אם תורג'מן נמצא במקום. לאחר שנענה בחיוב, הוא הגיע לדירה, נכנס דרך המרפסת כשהוא רעול פנים וחובש קסדה, ניגש לתורג'מן והחל לירות לעברו.

תורג'מן ניסה להדוף אדם בשם מרק חננייב שעמד לידו כדי להציל אותו, אולם חננייב אחז בו ונפצע אף הוא מהירי. הנאשם המשיך לירות בתורג'מן מספר יריות נוספות גם לאחר שכבר נפל על הרצפה. לטענת הפרקליטות, מיד לאחר הרצח התוודה קראיף בפני חברו על המעשה ואמר: "הייתי מעורב בסיפור, הייתי שם".

על פי כתב האישום, לאחר הרצח, הסיע אותו החבר, המשמש כיום כעד מדינה, לדירה של חבר אחר ברמת גן, שם החליף קריאף את בגדיו ושטף את גופו באלכוהול על מנת להעלים את שרידי הירי. בהמשך הוא אף זרק את בגדיו לאשפה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully