וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קטינה בדתה אונס וסחטה עשרות אלפים

עידן אבני

31.1.2011 / 10:28

תושב טבריה הסיע צעירה בת 14 בטרמפ, שטענה לאחר מכן שאנס אותה וסחטה אותו לשלם לה 40 אלף שקלים. כשהסחיטה המשיכה והסכומים גדלו, עירב את המשטרה, שחוקרת כעת אותה ואת השותפים למעשה

חשבו פעמיים כשאתם חולפים ליד טרמיפיאדה - בתור נוסעים וגם כמסיעים: נערה בת 14, נער בן 15 ושני גברים נוספים בני 40 ו-42 נעצרו הלילה (שני) בחשד שסחטו באיומים תושב טבריה. על פי החשד, הצעירה הקליטה את הגבר לאחר שהסיע אותה בטרמפ, כשהיא מטיחה בו דברים על כך שלטענתה במהלך הנסיעה תקף אותה מינית.

מצויידת בהקלטה, פנו הצעירה והנער הנוסף, לקבל סיוע משני הגברים הבוגרים. על פי החשד, הארבעה יצרו קשר עם הנהג ודרשו ממנו לשלם 40,000 שקלים תמורת שתיקתה של הנערה. אחרי לבטים, האיש נכנע ושילם להם את הכסף בשלושה תשלומים, כשהוא בטוח שבזה נסתיימה הפרשה. אולם, זמן קצר לאחר מכן, חלה תפנית בעלילה: הסוחטים התקשרו לנהג ודרשו ממנו לשלם שוב - הפעם סכום של חצי מיליון שקלים. האיש סירב, והסוחטים בתגובה התקשרו לאשתו.

לאחר שגם עירוב האישה בסיפור לא גרם לו לשלם, הגיעו אליו לכאורה שלושה גברים ואיימו עליו. לאחר התקרית הזו, הגבר החליט לפנות למשטרת טבריה. בכדי להביא ללכידתם, פנה הגבר לחשודים והבטיח לשלם להם. בזמן העברת הכסף, בלשי המשטרה עצרו את אחד החשודים בסחיטה ובהמשך עצרו את השלושה הנוספים.

שני הקטינים נשלחו למעצר בית, ואילו שני הבגירים שוהים במעצר. מפקד תחנת טבריה, סנ"צ אפי פרטוק, מסר לוואלה! חדשות כי מדובר באירוע חמור. "חומר החקירה הועבר לפרקליטות. הקטינה הגישה תלונה נגדית נגד הגבר, ואנחנו בודקים את כל הגרסאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully