וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-11: הריסות מבנים בכפר אל עראקיב

רמי שני

31.1.2011 / 8:43

פעולות הריסה של מבנים בלתי חוקיים נפתחו הבוקר, בפעם ה-11 בתקופה האחרונה, בכפר הבדואי הסמוך לרהט. בשבוע שעבר דחה ביהמ"ש עתירה שהגישו התושבים נגד ההריסות

כוחות משטרה גדולים מאבטחים הבוקר (שני) שוב פעולות הריסה של עשרה מבנים, שהוקמו באופן בלתי חוקי בשטח הכפר הבדואי אל עראקיב שליד רהט. במהלך השנה האחרונה בוצעו במקום לא פחות מאחד-עשר הריסות כשבכל פעם חוזרים אנשי הכפר ובונים שוב את המבנים.

לטענת אנשי הכפר, בהלה רבה נזרעה בכפר בעקבות פעולות ההריסה שליד בית העלמין. "כולם בורחים עכשיו לכיוון בית הקברות, הפקחים שוב הגיעו עם הרבה שוטרים כדי לפרק את הבתים שלנו", טען הבוקר עזיז אבו מדיעם, תושב הכפר, "הגיעו לפני כמה דקות כוחות גדולים ועכשיו הם דופקים את המבנים".

במשטרה אישרו שכוחותיה מאבטחים פעולות להריסת מבנים שהוקמו בשטח הישוב. בשבוע שעבר דחה בית המשפט המחוזי בבאר שבע עתירה שהגישו תושבי הכפר, נגד כוונת הקרן הקיימת לישראל לנטוע במקום עצים במקום הישוב שהם רוצים להקים. עם זאת, ביקר בית המשפט את כוונתו זו של מינהל מקרקעי ישראל, שאמורה להתבצע באמצעות קק"ל לפיה יהיה קשה יותר בעתיד לבצע שינוי יעוד של הקרקע.

  • עוד באותו נושא:
  • אל עראקיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully