וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש עדיין מתלבט האם להגן על מינוי גלנט

גלעד גרוסמן ופנחס וולף

30.1.2011 / 20:09

לאחר שהרמטכ"ל המיועד נפגש עם וינשטיין והציג את עמדתו בכדי לשכנעו להגן עליו בפרשת הקרקעות, נמסר כי הדיונים בעניין יימשכו גם מחר. בתוך כך, הכנסת דחתה מסיבת פרידה מאשכנזי

לאחר שהסתיימה הערב (ראשון) פגישת הרמטכ"ל המיועד, האלוף יואב גלנט, עם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, נערכים בלשכת היועמ"ש דיונים לקראת גיבוש עמדתה העדכנית של המדינה בעניינו של גלנט בפרשת הקרקעות עליהם לכאורה השתלט במושבו עמיקם.

מוקדם יותר היום הגיע גלנט, מלווה בפרקליטו, עו"ד דורי קלגסבלד, לפגישה עם היועץ. בפגישה הציגו השניים את עמדתו של האלוף, לפיה לא שיקר לבית המשפט בנוגע לקרקעות. לאחר מכן, התקיים דיון בו נכחו גם פרקליט המדינה משה לדור, המשנים ליועץ המשפטי לממשלה, המשנים לפרקליט המדינה ואנשי מחלקת הבג"צים בפרקליטות, בניסיון לבחון האם קיימת מניעה משפטית להשלמת המינוי.

מהפרקליטות נמסר כי הדיונים יימשכו מחר, בין היתר בשל צורך שעלה לבצע מספר בדיקות נוספות "לשם שלמות התמונה". במשרד המשפטים ביקשו להבהיר כי "הדיונים עוסקים בשאלה האם קיימת מניעה משפטית לביצוע המינוי אם לאו, נוכח הטענות שעלו נגד גלנט, ולא בסוגיית מינוי הרמטכ"ל כשלעצמה, המונחת לפתחם של הגורמים הממנים".

בתוך כך, ככל הנראה בשל העיכוב במינוי לרמטכ"ל, נדחתה ישיבת הפרידה מהרמטכ"ל הנוכחי, רב-אלוף גבי אשכנזי, שהיתה עתידה להתקיים מחר בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת. מהוועדה נמסר כי הישיבה נדחתה במספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully