וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג הנער בחברון: הוארך מעצר 2 חשודים נוספים

30.1.2011 / 16:04

לשני החשודים, אחד מהם חייל, מייחסת המשטרה עבירת רצח לאחר שהיו מעורבים באירוע הירי מצפון לחברון, ממנו נהרג נער פלסטיני. השופטת: זה לא רצח, אלא הריגה ברשלנות

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרם של שני החשודים הנוספים במעורבות באירוע הירי בכפר בית אומר בשלושה וארבעה ימים נוספים, כשגם להם מיוחסת עבירת רצח. מעצרו של עוז ורד, תושב עתניאל בשנות ה-40 לחייו הוארך עד ליום רביעי ואילו מעצרו של חייל מאשקלון בן 22, ששמו נאסר לפרסום, הוארך עד ליום שלישי. למרות שהמשטרה מייחסת לחשודים עבירת רצח, השופטת ענת זינגר ציינה בדיון כי אין חשד לביצוע רצח וכי מדובר, אם כבר, במקרה של הריגה ברשלנות.

פרקליטו של ורד, עו"ד עדי קידר המייצגו מטעם עמותת "חננו", מתח ביקורת על הארכת המעצר, זאת על אף הערת השופטת כי אין מקום לייחס לחשודים עבירה של רצח. "כפי שעלה מהדיון, למשטרה אין ולא יהיו ראיות להוכחת גרימת מוות ולכן אני תמה על ההחלטה להאריך את מעצרו", אמר קידר, "אני בטוח שתוך ימים ספורים מרשי ישוחרר".

אמש האריך בית משפט בארבעה ימים את מעצרם של מזור לבנוני מאלון מורה ודוד סעייד מעתניאל, החשודים כי פתחו ביום שישי באש לעבר הנער הפלסטיני יוסוף אחליל במהלך טיול מצפון לחברון. כתוצאה מהירי, נפצע הנער באורח אנוש - ואתמול הוא מת מפצעיו.

כאמור, המשטרה מייחסת ללבנוני בן ה-29 וסעייד בן ה-24 עבירה של רצח ולכן ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים בשמונה ימים. בשלב זה רק אחד החשודים מסר את גרסתו ואמר כי לא היה מעורב באירוע הירי, ואילו השני סירב להיחקר, מכיוון שנפגש עם עורך דינו רק במוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully