וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים סירבו לבילוי - הבת התלוננה על תקיפה

רמי שני

30.1.2011 / 14:48

שוטרים מתחנת שדרות הוזעקו לבית בעיר לאחר שנערה בת 13 התלוננה כי אביה תוקף אותה ומונע ממנה לישון בבית. בחקירה התברר כי הנערה בדתה את התלונה, לאחר שנמנע ממנה לצאת לבלות

נערה בת 13 משדרות איימה על הוריה, שאם לא ייתנו לה לצאת לבלות, היא תתלונן נגדם במשטרת העיר. ההורים עמדו בסירובם, והופתעו כששמעו אמש (שבת) דפיקות על דלת ביתם. שני שוטרים שהגיעו אל הבית הודיעו להורים שהם הוזעקו לשם על ידי נערה, הטוענת כי אביה תקף אותה ומונע ממנה לישון בבית.

האם והאב סיפרו לשוטרים את אשר התרחש בבית טרם בואם, ותיארו בפניהם את איומיה של הילדה לפגוע בהם דרך הגשת תלונה נגדם במשטרה. צמד השוטרים הביא את בני המשפחה לחקירה בתחנת המשטרה המקומית, ובחקירה התברר כי הנערה אכן בדתה מלבה את התלונה. עוד התברר לשוטרים כי הנערה אינה מוכנה לקבל "לא" כתשובה, היא מורדת בהוריה ואף גרמה לכך שיתקבל הרושם לפיו התפקידים בבית הוחלפו: היא לכאורה מנהלת את העניינים.

השוטרים, שהיו באותה שעת לילה במשמרת, החליטו שלא לחקור את האב וגם לא את הנערה, לאחר שהתברר כי אין בסיס עובדתי לטענות שהעלתה כלפי ההורים. לפני השחרור, המליצו השוטרים להורים לקבל טיפול באגף הרווחה העירוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully