וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המהומות: י-ם לא מחמירה אזהרת המסע למצרים

29.1.2011 / 19:12

בישראל ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות במצרים. נכון לעכשיו, משרד החוץ והמטה ללוחמה לטרור לא מחריפים את אזהרת המסע למצרים. "כרגע מוקדם לנבא לאן הדברים הולכים"

בישראל ממשיכים לעקוב בצורה זהירה ובדיפלומטיות אחר הנעשה במצרים. זאת לאחר שאתמול הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשרים להימנע מהתבטאויות בנושא המשבר במצרים. לאחר שמשפחות הדיפלומטים הוחזרו הערב (שבת) לישראל, אמרו גורמים מדיניים לוואלה! חדשות כי בירושלים עוקבים מקרוב אחר הנעשה מדרום לנו ולומדים את הנושא.

במשרד החוץ קיימו במהלך סוף השבוע וגם בשעות אלו הערכות מצב תכופות בנוגע לעדכון אזהרות המסע לישראלים הנמצאים במצרים ולאלו המתכוונים לצאת מהמקום. עם זאת, גם במשרד החוץ וגם במטה ללוחמה בטרור החליטו לעת עתה להשאיר את אזהרות המסע שכבר הוצאו על כנן ולא להחמיר אותן. "המשטר במצרים עומד בפני תקופה של שינויים גדולים ורפורמות עמוקות מחויבות המציאות", אמר גורם מדיני, "אך כרגע מוקדם לנבא לאן הדברים הולכים".

גם במערכת הביטחון עוקבים בדריכות אחר מהומות האזרחים במצרים, אך במקביל שומרים על שתיקה. בשלב זה, אין שינוי בהיערכות צה"ל בגבול הדרום, וספק אם תהיה כזו בימים הקרובים. החשש במערכת הביטחון הוא כי היערכות שכזו תגביר את המתיחות באזור. ההפגנות הסוערות לא השפיעו על פעילות צה"ל בגדה המערבית או ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully