וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת הנער הפלסטיני שנורה בעימות עם מתנחלים

ניר יהב ויהושע בריינר

29.1.2011 / 10:51

יוסוף אחליל בן ה-17, שנורה במהלך עימות עם מתנחלים מצפון לחברון, מת מפצעיו. אמש עצרה המשטרה שני חשודים במעשה. כוחות הביטחון נערכים לאפשרות של הפרות סדר במהלך הלוויה

הנער הפלסטיני יוסוף אחליל, שנורה אמש (שישי) במהלך עימותים עם מתנחלים מצפון לחברון, מת היום מפצעיו. בתקרית נפצע פלסטיני נוסף. לוויתו של אחליל מתקיימת בשעות אלו וכוחות הביטחון נערכים לאפשרות של הפרות סדר בלוויה ולאחריה.

אמש עצרה משטרת מחוז ש"י שני חשודים במעשה. בנוסף לשניים, נחקרו עוד כ-20 מטיילים שהיו באזור, הממוקם בחירבת ספא הקרובה להתנחלות בת עין. המטיילים במקום סיפרו כי במהלך הטיול יודו לעברם אבנים. בנוסף, טענו חלקם כי שמעו ירי לכיוונם. לדבריהם, חברי הקבוצה השיבו אש מתוך הגנה עצמית, אולם סירבו לפרט את זהותם של מבצעי הירי.

בתגובה לתקרית, ראש מועצת קריית ארבע מלאכי לוינגר קרא לכוחות הביטחון להגן על זכותם של אזרחים ישראלים לטייל בארץ. "אנו קוראים לצה"ל ולמשטרה להיות שותפים להגנה על זכות זו ולחפש את האשמים בקרב הפורעים שהתקיפו את המטיילים, ולא בקרב המטיילים שהותקפן ופעלו מתוך הגנה עצמית", אמר לוינגר. גם מנכ"ל מועצת יש"ע דני דיין טען כי זכותו האלמנטרית של אזרח ישראלי לטייל בארץ ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully