וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: נער נפגע מירי מתנחלים ליד חברון

ניר יהב ויהושע בריינר

28.1.2011 / 11:17

לדברי מקורות פלסטיניים, נער בן 17 נורה על ידי ישראלים מצפון לחברון ונמצא במצב של מוות קליני. קבוצת מתנחלים שטיילו במקום: פלסטינים פתחו באש לעברנו

מקורות פלסטיניים טוענים, כי נער פלסטיני בן 17 נפגע הבוקר (שישי) מירי ישראלים מצפון לחברון ונמצא כעת במצב של מוות קליני. זאת פחות מיממה לאחר שפלסטיני בן 19 נורה למוות בכפר עראק בורין.

לדברי המקורות הפלסטיניים, יותר מ-150 מתנחלים מבת עין הגיעו בשעות הבוקר לאזור חירבת ספא והחלו להתעמת עם תושביו. לטענת המקורות, מספר מתנחלים פתחו באש לעבר הפלסטינים וכתוצאה מכך נפצעו שני פלסטינים. אחד מהם שרוי במצב של מוות קליני כתוצאה מהירי.

מנגד, מטיילים ישראלים טוענים כי הם יצאו היום מכיוון בית עומאר אשר מצפון לחברון לטיול באזור - ונתקלו בקבוצת פלסטינים שפתחה באש לכיוונם. לפי אחד הדיווחים, המטיילים השיבו באש אל עבר מקורות הירי וירו באוויר. המטיילים נלקחו לתחקור, וכוחות גדולים של צה"ל נמצאים כעת באזור. המטיילים משתייכים לקבוצה על שמם של שני החיילים דוד רובין ואחיקם עמיחי, שנרצחו בפיגוע בנחל תלם בשנת 2007. הקבוצה מעודדת טיולים ברחבי הארץ ויוצאת מדי יום שישי לסיורים בשטחי יהודה ושומרון.

בתגובה לתקרית הירי, ראש מועצת קריית ארבע מלאכי לוינגר קרא לכוחות הביטחון להגן על זכותם של אזרחים ישראלים לטייל בארץ. "אנו קוראים לצה"ל ולמשטרה להיות שותפים להגנה על זכות זו ולחפש את האשמים בקרב הפורעים שהתקיפו את המטיילים, ולא בקרב המטיילים שהותקפן ופעלו מתוך הגנה עצמית", אמר לוינגר.

  • עוד באותו נושא:
  • חברון
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully