וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבים למען שליט: "הגיע הזמן לשלם את המחיר"

אריאל נוי

28.1.2011 / 8:15

כ-500 בני אדם משתתפים במסע אופניים בגלבוע בקריאה לקברניטי המדינה לפעול לשחרור החייל החטוף. רב המועצה האזורית גלבוע, ששכל את בתו בפיגוע: לשחרר מחבלים למען גלעד

רוכבים למען גלעד: מאות בני אדם יצאו הבוקר (שישי) למסע אופניים בגלבוע בקריאה למקבלי ההחלטות בעזה ובירושלים לפעול באופן מיידי לשחרור החייל החטוף גלעד שליט משבי חמאס. המסע הוכתר בכותרת: "הגיע הזמן לסגור מעגל ולשלם את המחיר".

מסע האופניים מתקיים במסלול באורך כ-15 ק"מ, והמעוניינים יוכלו להמשיך במסע ולרכוב 15 ק"מ נוספים. במסע נוטלים חלק כ-500 רוכבים, יהודים וערבים. בהמשך, תתקים גם צעדה רגלית בה ישתתפו אלפים מתושבי הגלבוע והסביבה למרחק שלושה קילומטרים.

רב המועצה האזורית גלבוע, אשר גבאי, הוא אב שכול שבתו נרצחה בפיגוע ומצטרף גם הוא לקריאה לפעול מיידית למען שחרורו של שליט, גם במחיר של שחרור מרצחים. "פדיון שבויים היא מהחשובות שיש", אמר הרב. בתו של הרב אשר גבאי, מיכל, נרצחה בפיגוע ירי בתחנה המרכזית בעפולה בשנת 2001. גבאי קורא לממשלת ישראל ולשר הבטחון אהוד ברק "לנהוג בהתאם להלכה ולהביא לסיומו את הסבל של גלעד שליט".

בתום הצעדה הרגלית יישאו דברים יואל שליט, אחיו של גלעד, דני עטר, ראש המועצה האזורית גלבוע, עיד סאלים ,סגן ראש המועצה, נאיל זועבי מנהל בית הספר היסודי הערבי בטמרה וכן וטובי הררי נציגת ארגון 'אמהות למען גלעד'.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully