וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הרג הפלסטיני בשכם – מתוך הגנה עצמית

27.1.2011 / 23:19

משטרת מחוז ש"י פרסמה ממצאים ראשוניים מחקירת התקרית ליד שכם בה נהרג צעיר פלסטיני בן 19. מהחקירה עולה כי הצעיר נורה לאחר שתקף באבנים אדם שזהותו טרם התבררה

משטרת מחוז ש"י פרסמה הערב (חמישי) ממצאים ראשוניים מאירוע הירי בו נהרג צעיר פלסטיני בן 19 בכפר עראק בורין שמדרום לשכם. בהסתמך על ראיות שנאספו, אומרים במשטרה כי הפלסטיני נורה לאחר שניסה לתקוף אדם שהתהלך בשביל סמוך לכפר, וזהותו אינה ידועה.

עוד עולה מהחקירה, כי המותקף נתקל בקבוצת פלסטינים שהחלו ליידות לעברו אבנים. בשלב מסוים התקרב אחד הפלסטינים אל המותקף, שניסה להרחיקו, ומשלא לא הצליחו בכך פתח לעברו באש ונמלט מהמקום. היחידה המרכזית של מחוז ש"י ממשיכה בחקירת המקרה.

ועד מתיישבי שומרון הגיב בסיפוק על הודעת המשטרה. מהוועד נמסר כי "שוב הוכח שעלילות הדם של הערבים כנגד יהודים מאומצת אוטומטית על ידי ארגוני השמאל המבקשים להסית נגד המתיישבים. אחרי שהוכח שמדובר בפעולת הגנה עצמית, אנו מצפים מכולם להביע התנצלות על הדברים".

דובר משטרת שכם מסר בצהריים את גרסתו לאירוע, ואמר כי "קבוצת מתנחלים נכנסו לכפר, החלו להתקיף קבוצת צעירים פלסטינים, ירו לעברם והרגו כתוצאה מכך את קאדוס. הוא נפצע בחזהו באורח אנוש, הועבר לבית החולים רפידיה בעיר, ושם מת מפצעיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully