וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון זה כאן: שער ריג'נט פארק הגיע לשדרות

רמי שני

27.1.2011 / 18:37

בשדרות הוצב שער כניסה בהשראת המונומנט הלונדוני המפורסם, בעלות של כרבע מיליון שקלים. ראש העיר: "מי שרואה את השער יודע שהעיר מתייחסת בכבוד לתושבים"

ניחוחות אירופיים בשדרות: שער חדש, שעוצב בהשראת שער "ריג'נט פארק" בלונדון מעטר את הכניסה לעיר שדרות. השער מעוטר בעלי זהב, ובתוך זמן קצר הוא יואר באמצעות מערכות תאורה, ולצדו יוצב פסיפס של סמל העיר. עלותו היצירה נאמדת בכרבע מיליון שקלים.

ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, סיפר לוואלה! חדשות איך גיבש את הבחירה האסתטית הייחודית: "לא אהבתי הצעות שהוגשו לנו בהתחלה, וכשנסעתי ללונדון לגייס תרומות לטובת הקמת פארק הכניסה לעיר, ראיתי את שער ריג'נט פארק. החלטתי שהעיצוב מתאים גם לשדרות".

תמונת השער הועברה למתכננים, חברת פורום שתיל מבאר שבע, שזכתה גם בביצוע כלל פרויקט הכניסה לעיר, ואנשים מטעמה הכינו את העיצוב הסופי. אמש הוצבה מעל עמודים השער שבכניסה לעיר הכתובת, ובה עלים מצופים זהב: "מי שרואה זהב, עתידו מובטח".

בוסקילה הסביר את הסגנון שבחר, ואמר כי "צריך שתהיה דלת יפה בכניסה, כי היא מזמינה. אנחנו עובדים עכשיו על כל עולם התוכן של העיר. זה כולל את מערכות החינוך, השירותים שניתנים לתושבים ועוד. מי שבא ורואה שער כזה, יודע שהעיר מתייחסת בכבוד לתושביה".

פארק הכניסה לשדרות מומן באמצעות השלוחה הבריטית של קרן "JNF", בסיוע של יושב ראש הקרן באנגליה, שמואל חייק, ובזכות תרומה של מפעל הפיס. העלות הכוללת של הפארק נאמדת ב-4.5 מיליוני שקלים. סיום פיתוחו צפוי בחודש אפריל הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully