וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולות הצפים: הח"כים וליברמן יבלו בים המלח

פנחס וולף

27.1.2011 / 13:47

לוואלה! חדשות נודע כי חברי הכנסת ממפלגת ישראל ביתנו יצאו היום לגיבושון באחד ממלונות ים המלח. בתפריט: הרצאות של ליברמן ושרי המפלגה וגם הדלקת נרות שבת משותפת

מפלגת ישראל ביתנו יוצאת היום (חמישי) לסוף שבוע של גיבוש בים המלח. מהמידע שהגיע לוואלה! חדשות עולה כי שרי המפלגה, חברי הכנסת והפעילים ישהו החל מהיום ועד מוצאי שבת באחד ממלונות ים המלח. מדובר באירוע המתרחש מדי שנה, כאשר בשנתיים האחרונות הגיבושון נערך באילת ובכפר המכביה. יש לציין כי השהות במלון היא על חשבון המשתתפים ולא מקופת המפלגה.

לאחר שהערב יחגגו אנשי המפלגה את פתיחת הגיבושון, הם צפויים להשתתף מחר וביום שבת בסדרת כנסים והרצאות מבכירי המפלגה ומגורמים חיצוניים. את הכנס מחר יפתח יו"ר המפלגה, שר החוץ אביגדור ליברמן, והוא גם יישא דברי סיכום לקראת סיום הגיבושון.

במהלך סוף השבוע הנוכחים ישמעו הרצאות של ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי, מאמן תרגילי הזיכרון, ערן כץ, מזכ"ל המפלגה, ח"כ פאינה קירשינבאום, והשרים סופה לנדבר, יצחק אהרונוביץ', סטס מיסז'ניקוב ועוזי לנדאו.

הסיעות החרדיות אולי יופתעו לשמוע, אך בסדר היום של הכנס מוקדש זמן נכבד גם לסממנים דתיים: הדלקת נרות שבת וסעודות שבת בערב ובבוקר. שומרי השבת ייהנו גם מפריווילגיה: בעוד שמרבית המשתתפים ייאלצו לפנות את חדריהם בשעה 16:00 ביום שבת, שומרי שבת יוכלו לעשות "צ'ק אאוט" עד שעה לאחר צאת השבת, קרוב ל- 19:00 בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully