וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר ראשי הפשע: "המשטרה עוצרת בשביל כותרות"

איילה חננאל

27.1.2011 / 13:23

הוארך בשלושה ימים מעצרם של פרנסואה אבוטבול ושל זיאד ג'רושי, שנעצרו בחשד שתכננו לרצוח את ריקו שירזי. עורך דינם: "זו שערורייה. המשטרה פוגעת בחירויות יסוד"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בשלושה ימים, עד ליום ראשון הקרוב, את מעצרם של פרנסואה אבוטבול ושל זיאד ג'רושי, שנעצרו בחשד שתכננו לרצוח את ריקו שירזי על רקע מאבקי שליטה בין גורמים בעולם התחתון. החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

במשטרה סבורים כי מאז שוחרר אבוטבול מכלאו לפני כחודש, הוחרפו המאבקים בעולם התחתון על השליטה בעסקים בנתניה. בדיון עצמו טען ראש צוות החקירה, רפ"ק יעקב קימחי, כי בשבוע האחרון הצטברו בידי המשטרה ראיות המחזקות את קשירת הקשר לפגיעה בשירזי.

עו"ד יוסי אשכנזי המייצג את החשודים, אמר לאחר הארכת מעצרם כי "נוכחנו היום לדעת שמשטרת ישראל עושה שערורייה. היא עושה מה שהיא רוצה, עוצרת אנשים בגין חשדות, עם כותרות של ארגוני פשיעה. יש כאן פגיעה אנושה בחירויות יסוד, של אנשים שאמנם מוגדרים כעבריינים, אבל היום זה תחת כותרת של ארגוני פשיעה, אבל מחר זה יכול להיות כל אזרח אחר".

גם עו"ד משה שרמן המייצג את החשודים תקף את המשטרה וטען כי היא "הולכת על הרעיון שאם תציג שמות בלבד היא תשיג מעצר. לצערי האריכו את מעצרם בשלושה ימים ואז הם ישוחררו בלי אישומים. המשטרה פשוט רוצה להראות שהיא עובדת ואם יקרה משהו אז ייראו שהם פעלו. זה לא פותר אותם מאמירת אמת. הם צריכים להפסיק עם מעצרי המנע שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully