וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית חדרה לשעבר חשוד באונס

אריאל נוי

27.1.2011 / 15:00

מעצרו של סגן ראש עיריית חדרה לשעבר ויו"ר תנועת ש"ס בעיר, סמי לוי, הוארך בשבוע. בדיון הארכת המעצר נחשף כי לוי חשוד בביצוע עבירות מין ב-5 נשים שונות, בהן אונס

שלומי גבאי

(צילום: אבי כהן, עריכה: עידן גוראל)

מעצרו של סגן ראש עיריית חדרה לשעבר ויו"ר תנועת ש"ס בעיר, סמי לוי, הוארך היום (חמישי) בשבוע. לוי נעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים בפרויקט קניון "שערי חדרה". כמו כן, בחקירה סמויה שהתנהלה נגדו, נאספו ראיות לכאורה הקושרות אותו לעבירות מין חמורות שביצע במספר מתלוננות במהלך השנים האחרונות.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו היום, חשף נציג המשטרה, מפקח אלי אהרוני, כי לוי חשוד בביצוע עבירות מין בחמש מתלוננות שונות, וכי לפחות לגבי אחת מהן, חשוד לוי כי אנס אותה. בהחלטת הארכת המעצר כתבה השופטת, הלית סילש, כי "לעיוני הוגשו שני מזכרים סודיים המתייחסים כל אחד לכל אחת מן הפרשיות. עיינתי בדו"חות הסודיים ובמסמכים נוספים מתיק החקירה. נחה דעתי כי קיים חשד סביר לביצוען של כל העבירות המיוחסות לחשוד שבפניי".

השופטת הוסיפה כי קיים חשש ממשי כי אם לוי ישוחרר, הוא ינסה לשבש את הליכי החקירה. "מדובר בחקירה רגישה מאוד, סבוכה עם מספר קורבנות נטען, אמרה השופטת. "בכל הנוגע לחקירה זו, בוצעו פעולות חקירה לא מעטות ואולם נדרשות פעולות חקירה רבות מאוד כפי שהוצגו בפני. בתיק זה קיים חשש ממשי לשיבוש הליכי חקירה".

"המשטרה לא הציגה מתלוננות וכל התיק לא נראה אמין"

עו"ד יאיר נדשי ועו"ד קובי שוקר המייצגים את לוי, סיפרו כי המשטרה עצרה את לוי בעת שהיה בנופש באילת. השניים טענו בדיון כי "החקירה למעשה מבוססת על שמועות מגורמים שונים אשר בחלקם המכריע עשויים להיות בעלי אינטרסים כנגד החשוד שהוא אדם פוליטי ושימש כסגן ראש עיריית חדרה. קיימים אנשים רבים שמעוניינים בהרחקתו מהזירה הפוליטית".

הם הוסיפו כי לוי חולה וסובל מבעיות רפואיות. "יש המלצה לניתוח בגב, יש לו כאבים עזים שיש בהם כדי להפחית עד מאוד מיכולתו להיחקר ולהשיב באופן מלא על השאלות שהוא נשאל", סיפרו.

מקורביו של לוי ציינו כי הוא מכחיש את כל החשדות נגדו, ואמרו כי המשטרה לא הציגה מתלוננות וכי כל התיק נגדו לא נראה אמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully