וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל המעצרים: העבריין יוסף חרירי נעצר ושוחרר

איילה חננאל

26.1.2011 / 18:26

חוקרי היאחב"ל עצרו את איש העולם התחתון מאום אל פחם בחשד שהיה חלק מהמזימה לחסל את העבריין פרנסואה אבוטבול במסגרת מאבקי שליטה בעולם התחתון. הוא שוחרר לאחר חקירתו

יום עמוס לאנשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות: שעות בודדות לאחר שאנשיה עצרו את העבריינים פרנסואה אבוטבול וזיאד ג'ארושי בחשד לקשירת קשר לפגוע בעבריין אחר - ריקו שירזי, עיכבו אנשי היאחב"ל גם את העבריין יוסף חרירי, ממשפחת הפשע שבאום אל פחם.

חרירי חשוד שהיה חלק מהמזימה לפגוע בפרנסואה אבוטבול אותה רקמו על פי החשד שירזי ושלום דומרני במהלך פגישה במסעדה בנתניה בשבוע שעבר. למרות החשדות, חרירי מכחיש את החשדות נגדו והוא שוחחר בתום החקירה כשנאסר עליו להיכנס לעיר נתניה למשך חודש.

פרקליטיו של חרירי, עורכי הדין צבי וגיא אבנון, טוענים כי "חרירי שהה בשבועיים האחרונים בחו"ל, כך שלא יתכן שנכח באותה פגישה מדוברת במסעדה בנתניה. הוא כלל לא היה בנתניה בשנה האחרונה". עם שחרורו, הוסיפו הפרקליטים כי "זה היה מעצר שווא".

הפגישה במסעדה בנתניה אליה מתייחסים הפרקליטים היא האירוע שהוביל לגל המעצרים הנוכחי. מדובר בפגישה שנערכה לפני כשבוע בין דומרני, שירזי ועזיאת חאמד במסעדה בנתניה. ביאחב"ל טוענים כי שירזי העביר מסר מאיים ליריבו אבוטבול באמצעות אדם אחר, ככל הנראה חאמד, שאותו המשטרה משייכת לארגון הפשע של אבוטבול, והעומד בראש משפחת פשע ביפו.

החשד הוא כי שירזי, דומרני וחרירי חברו יחד במטרה להשתלט על תחום הלבנת ההון והשוק האפור באזור השרון, ולשם כך תכננו לחסל את יריבם - פרנסואה אבוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully