וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטליה קרליק: "דמיאן אמר לי: 'הרגתי אותם'"

26.1.2011 / 15:02

נטליק קרליק העידה במשפטו של בעלה דמיאן קרליק, הנאשם ברצח משפחת אושרנקו. לדבריה, דמיאן חזר הביתה כשידו פצועה ואמר לה כי הרג את בני המשפחה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק. עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה קיבל היום (רביעי) את עמדת התביעה המויצגת על ידי עו"ד עודד קלר מפרקליטות מחוז תל אביב וקבע כי נטליה קרליק תעיד נגד בעלה דמיאן, הנאשם ברצח בני משפחת אושרנקו, למרות שכבר הסתיים שלב התביעה במשפט. נטליה קרליק הביעה את התנגדותה למתן העדות. "אני לא מעוניינת להעיד", אמרה. "לא סתם סגרתי עסקה. קשה לי להיות בסיפור הזה. חוץ מזה, אין לי מה להוסיף על מה שכבר אמרתי". בסופו של דבר היא אולצה כאמור להעיד.

קרליק סיפרה בעדותה כי בעלה חזר הביתה בבוקר לאחר הרצח כשידו חבולה. הוא סיפר שהשתתף בקטטה ואחר כך כששאלה אותו מה קרה הוא אמר: "הרגתי אותם". עוד סיפרה קרליק שבעלה ביקש ממנה שתזרוק את תיק הגב שלו ושתפזר את החפצים שבתוכו. עוד העידה שלמשפחה לא היה כסף ושהם היו חייבים עשרת אלפים דולרים להוריו של קרליק. לדבריה, בין דמיאן קרליק לדימיטרי אושרנקו היו יחסי ידידות.

כשנשאלה על ידי פרקליטו של קרליק, עו"ד אורי קינן מהסנגוריה הציבורית, האם היתה מנסה למנוע מבעלה לפגוע בבני משפחת אושרנקו אם היתה יודעת על כוונתו, השיבה קרליק כי "בחיים לא הייתי חושבת שהוא מסוגל לעשות דבר כזה". עוד העידה קרליק כי "כל עובדי 'הפרמייר' חויבו להצטרף למפלגת ישראל ביתנו" וכי "ודים קירפיצוב וולאד איבנוב", שקרליק טען כי הם עמדו מאחורי הרצח ישבו במסעדה ונהגו למסור דרישות שלום לבעלה.

לפני כשלושה חודשים גזר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה 13 שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על נטליה קרליק, לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אדוארד אושרנקו. קרליק הורשעה בעבירות של שוד, קשירת קשר והשמדת ראיות.

השופטים ציינו שהם סבורים שהצורך להגן על הערך המקודש של חיי אדם ולשרש את נגע האלימות מצדיקים עונש חמור יותר, אולם "הסדר הטיעון לא חורג ממתחם הסבירות", ולכן הם מקבלים את העונש המוצע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully