וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בחב"ד והליטאים מתאחדים נגד גיורי צה"ל

מוטי לוי

26.1.2011 / 14:03

לאחר שהרבנים הליטאים תקפו את אישור גיורי צה"ל על ידי הרב עובדיה יוסף, מצטרפים גם רבנים בחב"ד לגינוי. "הגיורים מסכנים את עצם קיומו של עם ישראל"

אישורם של גיורי צה"ל מאחד את חסידי חב"ד ואת יריביהם המיתולוגיים מהזרם הליטאי. יממה לאחר פרסום מודעת המחאה בעיתונים החרדיים נגד אישורם של גיורי צה"ל, עליה חתם הפוסק החרדי הליטאי הרב יוסף שלום אלישיב, מתפרסם הבוקר (רביעי) מכתב נוסף עליו חתומים 12 רבנים המשויכים לחסידות חב"ד.

במכתב שכותרתו "מחאה נמרצת" נאמר על גיורי צה"ל כי הם "מסכנים את עצם קיומו של עם ישראל על ידי פריצת המחיצות של שם ישראל, ומהווים כפיות טובה נוראה כלפי אילו הבאים להתגייר, שכדי להסביר להם פנים מרמים אותם ומאמללים את חייהם על ידי תעודת גיור שאין לה כל תוקף הלכתי!". בסיום המכתב קוראים הרבנים למנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף אשר אישר את גיורי צה"ל לפני כשבועיים לחזור בו מהאישור.

יצוין, כי למרות שחותמי המכתב מציגים עצמם כ"רבני חב"ד די בכל אתר ואתר בארצנו הקדושה", גורמים בחסידות אמרו לוואלה! חדשות כי "הרבנים המייצגים את חב"ד החברים בבית הדין של רבני החסידות לא חתמו על המכתב, הרבנים שכן חתמו אינם מייצגים את החסידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully