וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של נטע שורק: "המשטרה התרשלה בחקירה"

26.1.2011 / 11:54

לאחר ששירותי הביטחון חשפו את דבר מעצרם של הפלסטינים שהואשמו ברצח נטע בלאט-שורק, מביע אחיה ערן טענות קשות נגד המשטרה: "טענו שהיא התאבדה ולנו לא היה ספק שהיא נרצחה"

ערן בלאט, אחיה של נטע בלאט-שורק, הגיב הבוקר (ראשון) לידיעה על פיענוח רצח אחותו. בלאט אמר כי "הפרסום אומנם לא מקל צער האובדן, אך הוא נותן תחושה שנעשה צדק". בלאט מתח ביקורת על התנהלותה של משטרת בית שמש בימים הראשונים של הסריקות וחקירת מקרה הרצח. "כשהודיעו לנו שהיא נעדרת, הקמנו משלחת עצמאית. משטרת בית שמש פעלה בחוסר סדר ותיאום ולא חיכינו שהיא תתעשת. למזלנו, חברים רבים בעלי ניסיון רב באיתור נעדרים, עזרו לנו בחיפושים".

בלאט התייחס גם להשערה שהעלתה המשטרה כי אחותו שמה קץ לחייה וציין כי "ההשערה הועלתה עקב חקירה רשלנית". האח הוסיף כי "מצאנו את הגופה של נטע כשחבל קשור לצווארה, היו שני היתרים קצרים בקשירה ומכאן לא היה לנו ספק שמדובר בשני אנשים שהכניעו אותה ורצחו אותה, ולא בהתאבדות".

גופתה של נטע בלאט-שורק, בת 48 מזכרון יעקב, נמצאה בחודש פברואר 2010 סמוך למנזר בית ג'מאל ליד בית שמש. אחרי מציאת הגופה, היא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר בניסיון לקבוע את נסיבות המוות. בתחילה סברו במשטרה שמדובר בהתאבדות, אולם במכון לרפואה משפטית נתגלעה מחלוקת בין הפתולוגים בדבר נסיבות מותה. חלקם סברו שהיא נרצחה, בעוד אחרים חשבו שהיא התאבדה. הקושי לקבוע את נסיבות המוות התעורר בשל המצב בו נמצאה הגופה. בעקבות ממצאי הנתיחה הוקם צוות חקירה מיוחד במפלג התשאול ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים לבירור נסיבות המוות.

היום דווח כי במהלך חקירת רצח התיירת האמריקאית כריסטין לוגן ופציעת חברתה קיי סוזן ווילסון בהרי ירושלים, הצליחו השוטרים ואנשי הביטחון הכללי לפענח את רציחתה של בלאט-שורק. אחד הנאשמים ברצח התיירת כריסטין לוגן, כיפאח גנימאת, יצא עם איברהים גנימאת, תושב צוריף בן 33 לגנוב רכב. כשהגיעו בחודש פברואר 2010 למנזר בית ג'אמל ליד בית שמש, ראו השניים את נטע וחשבו שהיא גבר יהודי. כשהתקרבו ראו שמדובר באישה ובהחלטה של רגע, החליטו לרצוח אותה. הם דקרו את נטע וחנקו אותה למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully