וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: להרחיק את שירזי ודומרני מנתניה

איילה חננאל

26.1.2011 / 0:05

המשטרה מבקשת לשחרר ממעצר את ריקו שירזי ושלום דומרני אך רק בתנאי שיוצא כנגדם צו הרחקה מנתניה. דומרני ושירזי מתנגדים

היאחב"ל תבקש הבוקר (רביעי) לשחרר ממעצר את ריקו שירזי ושלום דומרני שנעצרו בחשד כי תכננו לרצוח את איש העולם התחתון פרנסואה אבוטבול. המשטרה מתנה את השחרור בהוצאת צו הרחקה לשניים מהעיר נתניה אך השניים מתנגדים בתוקף להצעה. בית משפט השלום בראשון לציון שהאריך את מעצרם עד מחר יכריע בסוגייה.

שירזי נעצר על ידי היאחב"ל לפני כשלושה שבועות בחשד שתכנן את החיסול, אך הוא שוחרר בתנאים מגבילים. ביאחב"ל המשיכו לעקוב אחריו ולפני כשבוע, עקבו אחריו בפגישה שקיים במסעדה בנתניה יחד עם ראש ארגון הפשע מהדרום, שלום דומרני. בפגישה נכח גם עזיאת חאמד, אשר בעבר השתייך לארגון הפשע של אבוטבול. לאחר הפגישה נעצרו השלושה.

בדיון על הארכת מעצרם של השניים שנערך אתמול טענה המשטרה כי שירזי מנסה לגרום למתח בנתניה, זה השיב כי "מתח יש רק בחברת החשמל, כל זה, זו סערה סתמית. ישבנו 30 איש לארוחת צהריים במסעדה", סיפר שירזי, "אני נפגש עם דומרני הרבה, אנחנו חברים. כל המעצר הזה הוא קשקוש. זה מגעיל. אם לא אשתחרר היום אשתחרר מחר או מחרתיים. זו לא פעם ראשונה שהם עוצרים אותי סתם. תמיד צדקתי. בכל מה שקשור אלי, פרנסואה אבוטבול יכול לישון בשקט".

בהחלטתה על הארכת מעצר השניים, ציינה השופטת הלית סילש כי "אני מוצאת להדגיש במפורש כי הבקשה שלפני אינה נשענת אך על הנתונים אשר שימשו בסיס לחקירה המקורית אלא שהתווספו נתונים נוספים. המסמכים בכללותם מלמדים על אסקלציה בהקשר לנתונים הראייתיים".

עדכון ראשון: 23:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully