וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל נהרג לאחר שתעלה התמוטטה עליו בשרון

אריאל נוי

25.1.2011 / 22:33

בזמן הנחת צינורות ביוב בעומק של כעשרה מטרים, התמוטטה אחת מדפנות התעלה. פועל אחד נקבר כליל וחולץ ללא רוח חיים ואילו פועל נוסף נקבר באופן חלקי ונפצע קל

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: דורון שטיין)

פועל בניין נהרג הערב (שלישי) לאחר שדופן תעלה בעומק 10 מטרים בה עבד קרסה והוא נקבר תחת ערימת עפר במושב עזריאל בשרון. לאחר חילוצו, קבע רופא מגן דוד אדום שהגיע למקום את מותו. פועל נוסף שנקבר בפלג גופו התחתון בלבד, פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

במלאכת הנחת צינורות הביוב עבדו שלושה פועלים שהסתייעו בטרקטור בהנחת הצינורות. בשלב מסוים, הבחין אחד הפועלים כי אחת מדפנות התעלה קורסת. רב פקד רואי שפר, סגן מפקד תחנת כפר סבא, סיפר לוואלה! חדשות כי "ברגע שהפועל ראה שהדפנות מתחילות לקרוס, הוא צעק לחבריו והחל להימלט. הקיר קרס וקבר את פועל השני לחלוטין. הפועל השלישי נקבר בפלג גופו התחתון וחולץ במצב קל".

עם הדיווח על קריסת הקיר, הגיעו למקום כוחות הצלה וכיבוי אש והחלו בעבודות החילוץ. "כוחות הכבאים ירדו לעומק התעלה תוך סיכון חייהם חילצו את הגופה מהבור העמוק. מד"א ירקון קבע את מות הפועל במקום", סיפר שפר. אוהד ביין, פראמדיק של מד"א ירקון אמר כי "הפועל נקבר תחת ערימות של חול, לאחר חילוץ מורכב וממושך לא נותר אלא לקבוע את מותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully