וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה לפרס: "סוניה עסקה במתן בסתר"

מוטי לוי

25.1.2011 / 17:30

בביקור ניחומים שערך בבית הנשיא, ספד הרב עובדיה יוסף לאשת הנשיא המנוחה. "סוניה פרס היתה אישה צנועה שעסקה כל חייה בגמילות חסדים", אמר המנהיג הרוחני של ש"ס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב עובדיה בבית הנשיא, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, ערך היום (שלישי) ביקור תנחומים אישי אצל נשיא המדינה שמעון פרס היושב שבעה על מות אשתו סוניה. הרב ניחם את הנשיא ואמר כי "סוניה פרס הייתה אישה צנועה שעסקה כל חייה בגמילות חסדים ומתן בסתר לנזקקים אשר גורלם לא שפר עליהם".

נשיא המדינה הודה בחום לרב עובדיה על ביקור התנחומים ובירך את הרב על פסיקתו ההלכתית שפתרה את סוגיית גיורם של חיילי צה"ל. פרס אמר לרב יוסף כי "גדולתך בתורה היא שאפשרה את הפסיקה החשובה הזו המחזקת ומלכדת את עם ישראל". הרב עובדיה יוסף ענה לנשיא כי "מה שעמד כנר לרגליי היה אחדות עם ישראל במסגרת ההלכה". לרב עובדיה התלוו לביקור השרים אלי ישי ואריאל אטיאס.

לפני כשבועיים פרסם יוסף מכתב בו צוין כי הוא מכיר בגיורי צה"ל שנעשו עד היום ולמעשה בכך הכשיר אותם. בעקבות המכתב, הצהירה הוועדה לבחינת גיורי צה"ל שהקים הרב הראשי שלמה עמאר כי "הליך הגיור שבוצע עד כה נעשה כדת וכדין והרב עובדיה סמך את ידו על ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully