וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות אדם בגן ציבורי - וטען להגנה עצמית

רמי שני

25.1.2011 / 13:54

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את מיכאל פרץ, צעיר תושב העיר, בהריגתו של ניסן יגודאייב בשנת 2009. על פי כתב האישום, פרץ דקר את יגודאייב ולאחר מכן טען כי פעל מתוך הגנה עצמית

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (שלישי) את מיכאל פרץ, צעיר תושב העיר, בהריגה לאחר שדקר למוות את ניסן יגודאייב בחודש מרץ 2009 בגן ציבורי בעיר.

לפי כתב האישום, פרץ הגיע למקום עם שניים מחבריו ובאותה העת שהו בגן יגודאייב, ידידתו וחבר נוסף. בשלב מסוים, קרא פרץ ליגודאייב ואמר לו כי ברצונו לדבר איתו במקום מרוחק. יגודאייב נענה וכאשר הגיע למקום החל פרץ לדקור אותו. חבריו של יגודאייב העידו במהלך המשפט כי לאחר שהלך, שמעו את יגודאייב צועק לעבר פרץ: "מה אתה פותח עליי סכין?".

בעדותו טען פרץ, כי דקר את יגודאייב מתוך הגנה עצמית. לטענתו, הו ניגש לקנות סיגריות בחנות הסמוכה כאשר לפתע קראו לו יגודאייב וצעיר נוסף והתעמתו איתו. לדבריו, יגודאייב שלף סכין ודקר אותו מספר פעמים לפני שהוא הצליח להוציא מידו את הסכין ולדקור אותו בחזרה.

השופט דחה את גרסתו של פרץ והביע אמון בעדויותיהם של חבריו של יגודאייב. על פי עדותו של חברו של יגודאייב, הוא ניסה להדוף את פרץ מעל גופו של יגודאייב ולקחת ממנו את הסכין, אולם הוא לא הצליח למנוע את הדקירה. כמו כן, ציין השופט כי פרץ מסר גרסאות סותרות בחקירה שלו במשטרה ובעדותו בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully