וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תחקור איום על ח"כ יעקב כ"ץ בפייסבוק

גלעד גרוסמן ופנחס וולף

25.1.2011 / 13:48

הפרקליטות הורתה למשטרה לפתוח בחקירה נגד חשוד שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הסתה נגד ח"כ כ"ץ. בעמוד נכתב: "מי בא לתקוע לכצהל'ה-מנגלה כדור בראש?"

הסתה נוספת באינטרנט נגד אישי ציבור: פרקליטות המדינה הורתה היום (שלישי) למשטרה לפתוח בחקירה בחשד לעבירה של הסתה לאלימות, בעקבות דברים שכתב חשוד על "קיר" הפייסבוק שלו נגד יו"ר סיעת האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה) מהאיחוד הלאומי.

לפני כחודש החשוד פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הכיתוב: "מי בא/ה לתקוע כדור לכצהל'ה-מנגלה כדור בראש בשביל הכיף?". הדברים פורסמו ככל הנראה בתגובה לדברים שנאמרו על ידי ח"כ כ"ץ כשהתייחס לתופעת המסתתנים ואמר- "יש להוריד כדור בראש לבדואים שמובילים את שיירות המסתננים".

החשוד הוסיף בדף האינטרנט כי הוא "מציע לעשות לו את מה שכ"ץ מציע לעשות לבדואים - ככתוב עין תחת עין. אני מאמין בעין תחת עין מילולי. אם חלילה מישהו באמת ירה בבדואי, לא אבכה אם כצל'ה-מנגלה ייפגע".

בתגובה לדברים, אמר כ"ץ לוואלה! חדשות כי "יש לקוות שגם בית המשפט העליון בראשות הנשיאה ביניש יבין ש-650 אלף היהודים המתגוררים בחבלי ארץ ישראל ששוחררו בששת הימים, הם בני אדם ולא כינים".

"זה כמו שיחת סלון"

בעקבות הדברים פנה מנהל תחום תפקידים מיוחדים בפרקליטות המדינה, עו"ד דן אלדד, למשטרה, בבקשה לפתוח בחקירה, בחשד שהדברים מהווים הסתה לאלימות.לטענת הפרקליטות, בתגובה לטענת אחד מחבריו לרשת החברתית כי דבריו מהווים הסתה, השיב החשוד כי התבטאותו מכוונת לקבל יעד מסוים. "עמוד הפייסבוק שלי סגור רק לחברים, אז זה כמו שיחת סלון", אמר.

כזכור, לפני כשלושה שבועות פנה המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, למשטרה, בבקשה שתחקור בחשד לגזענות שתי קבוצות פייסבוק, שכללו בתוכן התבטאויות גזעניות לכאורה. הבקשה לפתוח בחקירה התקבלה לאחר שלפרקליטות הגיעו תלונות על שתי הקבוצות - "מוות לכל הערבים" ו"הפגנה באום אל פחם" נגד התנועה האיסלמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully