וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובתפקיד מחזיק החופה: מארק צוקרברג

יהושע בריינר

24.1.2011 / 17:01

בני הזוג שקמה שרון ונמרוד פרידברג שיגרו הזמנת וידיאו אישית למייסד פייסבוק מארק צוקרברג בתקווה שיגיע להיות אורח הכבוד בחתונתם."הכרנו בפייסבוק והכל בזכותך", אומרת הכלה לעתיד

זאקרברג בדרך לחופה בתל אביב? בני זוג ישראלים ישראל שהכירו דרך הפייסבוק שיגרו היום (שני) הזמנה אישית בווידאו למייסד הרשת החברתית מארק זאקרברג, בו הם קוראים לו להגיע לחתונתם בתל אביב, שכן לדבריהם זאקרברג אחראי לשידוך ביניהם. בסרטון שמופץ, איך לא, בפייסבוק, מבקשים בני הזוג שקמה שרון ונמרוד פרידברג מזאקרברג לבוא לחתונתם. "מארק", פונה שרון למייסד הרשת החברתית בסרט, "הכרנו בפייסבוק והכל בזכותך. נשמח אם תבוא לחתונתנו.אם יש בעיה כספית, נשמח לשלם על הכרטיס, אחרי הכל אתה אורח הכבוד".

"כשהצעתי לשיקמה להתחתן איתי העלתי את התמונות לפייסבוק ורק כך ההורים והמשפחה ידעו על הצעת הנישואין", סיפר פרידברג לוואלה! חדשות, "הכרנו בפייסבוק ואפילו את הרב שיחתן אותנו מצאנו ברשת החברתית וזה היה נראה לנו המשך טבעי שמייסד פייסבוק בעצמו יגיע כדי להחזיק את המוט של החופה. אם יספיק להגיע מוקדם הוא אפילו יהיה אחד העדים. אחרי הכל, הוא אחראי לחתונה ולכך שבחורה כל כך יפה מתחנת עם מכוער כמוני".

שרון ופרידברג, שצפויים להתחתן במרץ הקרוב, מקווים שזאקרברג עצמו יצפה בסרטון. "כמו אצלנו, גם בארה"ב הסרטון הזה מופץ דרך החברים ואנחנו מקווים שאורח הכבוד יצפה בסרטון ויענה להזמנה. מצידנו שלא יביא צ'ק, העיקר שיגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully