וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואד נפרד מהתמ"ת: "באתם לוודא שאני עוזב?"

24.1.2011 / 16:50

מספר ימים לאחר הקמת סיעת "העצמאות", החליף שר החקלאות לשעבר שלום שמחון את שר התמ"ת היוצא בנימין בן אליעזר. בן אליעזר עקץ את ברק ואמר: "תודה שבאת לוודא שאני עוזב"

דניאל בוק

חילופי השרים במשרד התמ"ת שהתקיימו היום (שני) לוו במתח בין חברי שתי הסיעות שעד לפני שבוע היו סיעה אחת. במהלך דברי השר היוצא בנימין בן אליעזר (העבודה), הוא עקץ את יו"ר סיעת עצמאות, שר הביטחון אהוד ברק ואמר, כי "שר האוצר שאל אותי למה כל כך הרבה אנשים באו. אמרתי שהם באו לפה כדי לוודא שאני עוזב. אל תדאגו, אני עוזב".

בן אליעזר הוסיף כי "זו אינה פרידה קלה בשבילי. היא לא פשוטה כי הרי אנחנו חיים במדינה שעד אתמול-שלשום היינו משפחה, והמשפחה הזו נקרעה. זה כואב. זו חברות, זו משפחה, אלו אנשים שהלכו יחד דרך ארוכה. היו שעות, ימים וחודשים של עליות ומורדות, והנה אנחנו צריכים לעשות את הניתוח הקיסרי הזה".

גם כאשר בן אליעזר החמיא לשר האוצר יובל שטייניץ שנכח במקום, הוא לא שכח לעקוץ את יריביו הפוליטיים. "מול כל אלו שמשמיצים אותך שאומרים שאתה פילוסוף, ורוצים להחזיר אותך בחזרה לפילוסופיה, אתה יכול להיות גאה במה שאתה עושה", אמר. "תן למשמיצים להשמיץ, עתידך עוד לפנייך. רק אל תיקח את זה ברצינות, ואל תאבד את הצפון ואת הדרום, כי מישהו בטוח מחכה לך בפינה. אבל כשיש לך ניסיון אתה לומד לקבל הכל ברוח טובה".

לאחר מכן הוסיף בחיוך: "אני מודה לאדוני שר הביטחון על כך שכיבדת אותנו, ובאת לוודא שאני עוזב. שנינו מאותו הכפר. ידענו עליות וידענו מורדות, אני מאחל לך שתמשיך להצליח, כי הצלחתך היא הצלחת ביטחון ישראל. לשלום שמחון, מאחל לך שתצליח. ברגע זה כולי תפילה להניח בצד את כל הנקודות השחורות ולומר לך: הצלחתך היא הצלחת כל הכלכלה". בתחילת האירוע בן אליעזר וברק לחצו יד. כאשר נשאל שר הביטחון על הפילוג השיב: "נישאר תמיד חברים".

גם שרת החקלאות אורית נוקד (עצמאות), סגניתו לשעבר של בן אליעזר, התייחסה לפילוג ואמרה: "אני רוצה שתדעו שהמעמד הזה הוא לא קל ולא פשוט עבורי, ואני מניחה שכולכם יודעים מדוע". השר הנכנס, שלום שמחון, התייחס לפילוג בסוף דבריו ואמר: "פואד, אני אוהב אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully