וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבלנים נטרלו מטען שהוצמד לג'יפ בבני ברק

איילה חננאל ואריאל נוי

24.1.2011 / 16:30

מטען החבלה הוצמד לג'יפ ששכר מתמחה במשרד עורכי דין. עובר אורח שהבחין בחשוד מצמיד את המטען הזעיק למקום את המשטרה. האזור נסגר לתנועה וחבלנים ניטרלו את חומר הנפץ

מטען חבלה התגלה בצהרים (שני) מוצמד לכלי רכב שחנה ברחוב בר כוכבא בבני ברק. חבלני משטרה שהוזעקו למקום ניטרלו את המטען. כל הרחובות הסמוכים נסגרו לתנועה.

מדובר ברכב שכור, בו נהג מאיר בר מוחא, מתמחה בעריכת דין העוסק בדיני עבודה ומשפחה. כוחות המשטרה הוזעקו למקום ע"י עובר אורח בשם אליהו חסיד, לאחר שפנה אליו עובר אורח אחר שטוען שראה אדם שהצמיד את המטען לרכב ונמלט. חבלני משטרה שהגיעו ניטרלו את המטען ומשטרת מרחב דן פתחה בסריקות אחר חשודים במעשה.

בשלב זה לא ידוע מה היה הרקע לאירוע ומי היה יעד המטען, ייתכן ומדובר בעו"ד בר מוחא אך במשטרה בוחנים גם כיוונים נוספים. דובר כיבוי האש, חזי צפניה, סיפר לוואלה! חדשות כי כוחות גדולים פעלו במקום, בהם כוחות כיבוי וחבלנים, וציין כי מלאכת ניטרול המטען היתה מורכבת.

ניסיון חיסול דומה אירע לפני כשבועיים, כאשר גבר בן 53 נפצע באורח בינוני ובנו בן ה-31 נפצע באורח קל מפיצוץ ברכב שנסע בכביש 5 מכיוון מחלף הכפר הירוק לכיוון מחלף מורשה שבאזור רמת השרון. רוכב קטנוע בן 66 שנסע בסמוך אליהם נפצע אף הוא באורח קל מהפיצוץ.

חבלני המשטרה מנטרלים רכב עם מטען חבלה בבני ברק, ינואר 2011. נמרוד סונדרס
"כפי שזה נראה כרגע זה עלול לקחת המון שעות"/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully