וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנות מאסר לגבר משדרות שדקר את אשתו

רמי שני

24.1.2011 / 13:13

לזר חיימוב לא היה מרוצה מבישוליה של אשתו, ומרגע שטרוניותיו לא עזרו - הוא השתמש בסכין המטבח כדי לבטא את תסכולו. בית המשפט בב"ש שלח אותו למאסר ממושך

שש שנות מאסר בפועל הוטלו על גבר שתקף את אשתו: לזר חיימוב משדרות חזר לביתו לארוחת צהריים, אך לא היה מרוצה מהתבשילים של אשתו. את חוסר שביעות רצונו הפגין ברטינות קולניות שהתחלפו במהרה לצעקות. בשלב מסוים לקח חיימוב סכין מהמטבח, רדף אחרי אשתו ודקר אותה מספר פעמים.

לפני מספר שבועות הורשע חיימוב בבית המחוזי בבאר שבע בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות, והיום, כאמור, גזרה השופטת טלי חיימוביץ' את דינו. השופטת ציינה כי אין זו עבירת האלימות הראשונה של חיימוב: זמן קצר לפני שדקר את אשתו, הוא השתחרר מריצוי של תקופת מאסר בגין התנהלות אלימה כלפי האישה.

כתב האישום שהוגש נגד חיימוב, פירט את השתלשלות האירועים שקדמו לרגע בו נטל האיש את הסכין ופגע קשות באשתו. על פי האישום, הוא דקר אותה פעם אחת בעת שהיו במטבח, ואחר כך רדף אחריה למרפסת, שם נעץ את הסכין שוב ושוב בגופה. על פי כתב האישום, הוא עשה זאת בהיותו תחת השפעת אלכוהול.

בנוסף על שש שנות המאסר בפועל שהטילה השופטת חיימוביץ', היא גם הפעילה עליו עונש מאסר על תנאי של ארבעה חדשים. כמו כן, הושתו עליו 20 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, והוא יצטרך לשלם לאשתו, ממנה הוא בהליכי גירושין, 10,000 שקלים כפיצויים על הנזקים שגרם לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully