וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באש"ף זועמים: "אל ג'זירה סימנה את הרשות"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.1.2011 / 12:29

מזכיר הוועד הפועל של אש"ף, יאסר עבד רבו, הגיב להדלפת מסמכי אל ג'זירה והאשים את הרשת הערבית בניסיון לפגוע ברשות הפלסטינית. "לא הסכמנו לשום הצעה בנוגע לירושלים"

מזכיר הוועד הפועל של אש"ף, יאסר עבד רבו, הגיב היום (שני) על הדלפת מסמכי 'אל-ג'זירה' במסיבת עיתונאים שקיים בצהריים ברמאללה. עבד רבו תקף בעיקר את רשת אל-ג'זירה. "גם בעבר הם הביעו ספקות סביב עמדותיו של יו"ר הרשות המנוח יאסר ערפאת, כפי שהם עושים כעת כלפי עמדותיו של יו"ר הרשות אבו מאזן".

עבד רבו רחה את הפרסומים לפיהם הרשות הסכימה לוויתורים מפליגים בריבונות בירושלים ואמר כי "לא הסכמנו לשום הצעה בעניין ירושלים המזרחית. העמדה היחידה שבה אנחנו דבקים היא עמדתו של אבו מאזן, לפיה ירושלים המזרחית בגבולות 67' שייכת לנו". הוא הוסיף כי "יש החלטה מוקדמת של אל-ג'זירה להתקיף את הרשות הפלסטינית ולפגוע בה. כל מה שנאמר במסמכים על חילופי השטחים ביחס של 1:50 אינו נכון".

מזכ"ל הוועד הפועל קרא להקים ועדה שתבדוק את אמינות המסמכים שחשפה רשת אל-ג'זירה. "המשא ומתן בינינו לבין ישראל היה השקוף ביותר בעת המודרנית. אני לא מכיר משא ומתן שהיה כה פתוח ושקוף", ציין. לדבריו, "אנחנו הסכמנו רק ל-2% של חילופי שטחים".

הוא הוסיף כי "על אל-ג'זירה היה לברר ראשית כל אם המסמכים שהיא מפרסמת בכלל אמינים. אבל אל-ג'זירה המשיכה בקמפיין הפוליטי שלה לפגוע בתדמיתו של יו"ר הרשות אבו מאזן, בדיוק כפי שעשתה לערפאת". לדבריו, "מה שישראל עשתה לערפאת, אל-ג'זירה עושה בימים אלו לאבו מאזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully