וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בצירים: שוטר הבהיל הרה ללידה בביה"ח

קובי מנדל

24.1.2011 / 11:00

שוטר מתחנת חיפה נסע ברחוב העצמאות בעיר בשעת הפקקים. לפתע, הגיח גבר וסיפר שאשתו ההרה סובלת מצירים ברכבם. דהן לא היסס, אסף את האישה לניידת והבהילה לביה"ח

ניידת משטרה הפכה אמש (ראשון) לזמן קצר לאמבולנס: אישה הרה תושבת הקריות יצאה עם בעלה ברכבם הפרטי לבית החולים רמב"ם ללדת את תינוקם. לרוע מזלם, כשהגיעו לרחוב העצמאות בחיפה, הם נקלעו לעומס תנועה כבד כשהיולדת החלה לחוש שצירי הלידה מתגברים.

בעלה הבחין בניידת משטרה נוסעת לצדם, הוא ביקש מהשוטרים לעצור והסביר במה מדובר. השוטר שהיה בניידת הורה לאישה לעלות לרכבו, הפעיל סירנה ונסע במהירות לחדר המיון. האישה הוכנסה לחדר לידה וילדה בשלום את תינוקה.

רב-סמל רמי דהן מתחנת חיפה שהסיע את האישה, סיפר לוואלה! חדשות: "הייתי בנסיעה מנהלתית בעיר התחתית לכיוון דרום וסמוך לבניין 'הטיל' פנה אלי נהג מכונית שנסע לידי וביקש את עזרתי מאחר ואשתו נתקפה צירי לידה. הוא ביקש שאסייע לו לפלס את דרכו הצעתי לו שאשתו תצטרף אלי לניידת. היא הצטרפה, הפעלתי את המערכת הכריזה והתחלתי לנסוע לכיוון בית החולים רמב"ם".

לדברי דהן, היולדת, בשנות ה-30 לחייה, זעקה מכאב ואמרה שהתינוק עומד לצאת כל רגע. "היא בכתה ואמרה שחשה כאבים, וכשהגענו לבית החולים הורדתי אותה בחדר המיון. מעשה שכזה הוא מחובתנו כשוטרים, לסייע לאזרחים כל העת ולא רק במלחמה בפשיעה".

היום בצהריים הצליח דהן לאתר את היולדת - מאיה חדד, בת 32 מקריית חיים. דהן פגש בה ובתינוקה, בריא ושלם, במחלקת יולדות ב' בביה"ח רמב"ם בחיפה. במפגש המרגש ביניהם הודיתה חדד לדהן על תושייתו הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully