וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי ודומרני יובאו להארכת מעצר בראשל"צ

איילה חננאל

24.1.2011 / 8:16

אנשי העולם התחתון, ריקו שירזי, שלום דומרני ועזיאת חאמד, יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בביהמ"ש השלום בראשל"צ. הם חשודים כי תכננו להתנקש ביריבם פרנסואה אבוטבול

ריקו שירזי, שלום דומרני ועזיאת חאמד יובאו הבוקר (שני) לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם. השלושה נעצרו אתמול בחשד כי תכננו להתנקש בחייהם של יריביהם, פרנסואה וצ'רלי אבוטבול. ביאחב"ל חושדים כי דומרני ושירזי, חברו יחדיו במטרה להשתלט על תחום הלבנת ההון והשוק האפור באזור השרון ולשם כך, תכננו לחסל את פרנסואה אבוטבול ולמנוע ממנו לחזק את מעמדו שהתערער בעת ששהה בכלא.

שירזי נעצר על ידי היאחב"ל לפני כשלושה שבועות בחשד שתכנן את החיסול, אך הוא שוחרר בתנאים מגבילים. ביאחב"ל המשיכו לעקוב אחריו ולפני כשבוע, עקבו אחריו בפגישה שקיים במסעדה בנתניה יחד עם ראש ארגון הפשע מהדרום, שלום דומרני. בפגישה נכח גם עזיאת חמד, אשר בעבר השתייך לארגון הפשע של אבוטבול. הפגישה בין השלושה הובילה למעצרם.

אבוטבול הוזהר מפני פגיעה בו

פרקליטו של עזיאת חמד, עורך הדין איתן און אמר אתמול כי "מרשי מכחיש מכל וכל כל קשר לפגוע באדם כלשהו בכלל, ובפרנסואה אבוטבול בפרט. עושה רושם שמעצר המשטרה אינו מבוסס וכך בלשון המעטה ואף ייתכן כי מניעיו אינם טהורים. אני משוכנע כי בימים הקרובים ישוחררו החשודים והפרשה תבוא לסיומה".

פרקליטו של שירזי, עורך הדין שרון נהרי, הכחיש אף הוא את החשדות בשם מרשו וטען, כי "אכן נערכה פגישה אך מדובר בפגישה חברית בלבד". גם פרקליטו של דומרני, עורך הדין משה שרמן, הכחיש את החשדות ואמר כי הוא צופה שכמו במעצרים הקודמים של דומרני, "הוא ישוחרר תוך ימים ספורים".

לאחרונה שוחרר איש העולם התחתון פרנסואה אבוטבול בתום ריצוי 22 חודשי מאסר בכלא איילון לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. הוא שוחרר בשעת בוקר מוקדמת מאוד, בשל חשש מפגיעה בו על ידי גורמים עבריינים. אבוטבול הוזהר לאחרונה על ידי המשטרה כי קיים חשש לחייו וגורמים עברייניים אף התריעו בפניו שכדאי שיעזוב את הארץ תוך חודש ימים מיום שחרורו. ככל הידוע, אבוטבול לא שב לעיר מגוריו, נתניה, לאחר שחרורו והוא שוהה בדירת מסתור במרכז הארץ.

במהלך השנתיים האחרונות נעצר דומרני מספר פעמים בחשד להלבנות הון. גם שירזי נחשד במעורבות בשוק ההלוואות והשוק האפור ולאחרונה החלה גם משפחת אבוטבול לשלוח את ידה לתחום. חאמד נחשב לדמות מובילה בין משפחות הפשע ביפו ובמהלך השנה האחרונה עלה מעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully