וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רשת מבריחי נשק פעלה בכפרים בצפון

עידן אבני

24.1.2011 / 7:55

לאחר חקירה סמויה בת ארבעה חודשים, עצרה המשטרה 27 חשודים בהחזקה וסחר באמצעי לחימה במספר כפרים בצפון הארץ. המשטרה: "אין לנו ממצאים המראים על כוונות טרור של הרשת"

רשת להברחת כלי נשק נעצרה בצפון: לוחמי משמר הגבול ושוטרי המחוז הצפוני פשטו הבוקר (שני) על מספר בתים בכפרים בצפון הארץ, בהם התגלו אמצעי לחימה רבים ותחמושת. 27 חשודים נעצרו לחקירה, ויובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

הפשיטה נערכה לאחר שבמהלך ארבעת החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה על ידי היחידה המרכזית ארז של מג"ב, נגד הרשת. חברי הרשת פעלו לדברי המשטרה בתחכום רב ושיתפו פעולה עם גורמים פליליים בשטחים. הפשיטה נערכה על בתי החשודים בנצרת, כפר כנא, טורן, אעבלין, דיר חנה, ריינה, אום אל פחם, מייסר, דבוריה ושיבלי.

ניצב משנה עוזי לוי, מפקד מג"ב צפון, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו עוקבים אחר הרשת הרבה זמן, ביצענו מעקבים ותצפיות עד שהנושא הבשיל לידי מעצרים. הרשת עסקה בפעילות פלילית ובביצוע של ירי בכפרים בתקופה האחרונה. אין לנו ממצאים המראים על כוונות טרור של הרשת".

עוד אמר לוי כי "על פי המידע שבידנו, הם נהגו לקנות אמצעי לחימה מכפרים בצפון ומהשטחים - תחמושת רבה ונשק. הבוקר הצלחנו לעצור את כל 27 החשודים. הפעילות שלנו תימשך גם בעתיד – כחלק מהמאבק למען ביטחונם של האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully