וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שירזי ודומרני תכננו לפגוע בפרנסואה אבוטבול

איילה חננאל

23.1.2011 / 13:53

שלום דומרני, שי שירזי ועיזאת חאמד נעצרו בחשד שתכננו לפגוע בפרנסואה אבוטבול ואחיו צ'רלי. באחרונה שוחרר פרנסואה ממאסר והוזהר כי קיימת כוונה לפגוע בו

אנשי העולם התחתון - שלום דומרני, שי שירזי ועיזאת חאמד נעצרו הבוקר (ראשון) על ידי שוטרי היאחב"ל וימ"ר תל אביב בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. ככל הנראה תכננו השלושה לחסל את פרנסואה וצ'רלי אבוטבול. במהלך החיפושים שנערכו בבתיהם נמצא גם אקדח. כמו כן עוכבו מספר חשודים נוספים הנחקרים כעת וייתכן ויהיו מעצרים נוספים בפרשה. החשודים יובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

מהמשטרה נמסר כי "המעצרים בוצעו על רקע הטיפול המתמשך והאינטנסיבי של היאחב"ל מול דמויות מסוימות בארגוני פשיעה. המעצרים נועדו על מנת לאמת מידע שהצטבר ולנקוט בפעולות חקירה ומודיעין מתבקשות כדי לגבש תשתית ראייתית שתאפשר לחוקרים לקבל החלטה האם להשאיר את החשודים במעצר או לשחררם בתנאים".

שירזי נעצר על ידי היאחב"ל לפני כשלושה שבועות בחשד שתכנן לחסל את אבוטבול, אך הוא שוחרר בתנאים מגבילים. ביאחב"ל המשיכו לעקוב אחריו ולפני כשבוע, ערך שירזי פגישה במסעדה בנתניה יחד עם ראש ארגון הפשע מהדרום שלום דומרני. בפגישה נכח גם עזיאת חמד, אשר בעבר השתייך לארגון הפשע של אבוטבול.

ביאחב"ל חושדים כי דומרני ושירזי, חברו יחדיו במטרה להשתלט על תחום הלבנת ההון והשוק האפור באזור השרון ולשם כך, תכננו לחסל את אבוטבול ולמנוע ממנו לחזק את מעמדו שהתערער בעת ששהה בכלא.

"פגישה חברית בלבד"

פרקליטו של עזיאת חמד, עורך הדין איתן און מסר, כי "מרשי מכחיש מכל וכל כל קשר לפגוע באדם כלשהו בכלל, ובפרנסואה אבוטבול בפרט. עושה רושם שמעצר המשטרה אינו מבוסס וכך בלשון המעטה ואף ייתכן כי מניעיו אינם טהורים. אני משוכנע כי בימים הקרובים ישוחררו החשודים והפרשה תבוא לסיומה".

פרקליטו של שירזי, עורך הדין שרון נהרי, הכחיש אף הוא את החשדות בשם מרשו וטען, כי "אכן נערכה פגישה אך מדובר בפגישה חברית בלבד". גם פרקליטו של דומרני, עורך הדין משה שרמן, הכחיש את החשדות ואמר כי הוא צופה שכמו במעצרים הקודמים של דומרני, "הוא ישוחרר תוך ימים ספורים".

לאחרונה שוחרר איש העולם התחתון פרנסואה אבוטבול בתום ריצוי 22 חודשי מאסר בכלא איילון לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. הוא שוחרר בשעת בוקר מוקדמת מאוד, בשל חשש מפגיעה בו על ידי גורמים עבריינים. אבוטבול הוזהר לאחרונה על ידי המשטרה כי יש חשש לחייו וגורמים עברייניים אף התריעו בפניו שכדאי שיעזוב את הארץ תוך חודש ימים מיום שחרורו. ככל הידוע לא חזר אבוטבול לנתניה לאחר שחרורו והוא שוהה בדירת מסתור במרכז הארץ.

במהלך השנתיים האחרונות נעצר דומרני מספר פעמים בחשד להלבנות הון. גם שירזי נחשד במעורבות בשוק ההלוואות והשוק האפור ולאחרונה החלה גם משפחת אבוטבול לשלוח את ידה לתחום. חאמד נחשב לדמות מובילה בין משפחות הפשע ביפו ובמהלך השנה האחרונה עלה מעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully