וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה נוקד נכנסה לתפקיד: אמשיך לקדם החקלאות

רמי שני

23.1.2011 / 12:17

לאחר שלוש קדנציות בתפקיד, עזב השר שלום שמחון את משרד החקלאות והעביר את התפקיד לשרה הנכנסת אורית נוקד שהבטיחה "אפעל בשיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלבנטיים"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: יאיר דניאל)

במשרד החקלאות נערך היום (ראשון) טקס חילופי השרים, בין השר היוצא, שלום שמחון, לשרה הנכנסת, אורית נוקד. בטקס השתתף גם שר הביטחון ויו"ר סיעת "עצמאות" אהוד ברק.

השרה הנכנסת אורית נוקד אמרה בטקס כי "קידום המחקר והפיתוח של טכנולוגית חקלאיות ו'תרגום' השפה החקלאית לשפת היום יום של המשק והציבור הישראלי, הינם חלק מאבני הדרך אשר יאפשרו את המשך קידום החקלאות בישראל". עוד אמרה נוקד כי היא תפעל בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגורמים הרלבנטיים, בראשות מנכ"ל המשרד יוסי ישי, שיישאר בתפקידו.

שמחון, שנפרד מהמשרד לאחר שכיהן בו במשך שלוש קדנציות, שתיים מהן רצופות, אמר כי הוא "עוזב בית", והוסיף כי הוא משאיר את החקלאות הישראלית בפסגת העולם. שמחון ציין כי בפני החקלאות עומדים אתגרים מורכבים בכל הנוגע למחסור במים ולמעבר לחקלאות ממוכנת. השר אהוד ברק הודה לשמחון על הובלת המשרד והצעדת החקלאות והתיישבות להישגים גדולים וטען כי "מדינות בעולם צמאות לידע של ישראל בתחום החקלאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully