וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: יש להאבק באנטישמיות שמתעצמת בעולם

פנחס וולף

23.1.2011 / 10:30

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה לארועי יום השואה הבינלאומי ואמר כי "תפקידנו להיאבק באנטישמיות המכוונת נגד מדינתנו ונגד עמנו כדי שלא יישנו זוועות כאלה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה ליום הזיכרון הבינלאומי לשואה ולמאבק באנטישמיות המצויין בעולם בימים אלו. נתניהו אמר כי "הנושא חשוב להגדלת המודעות בעולם לגבי זוועות השואה והמחיר הכבד שעמנו שילם".

נתניהו המשיך ואמר כי "הצד השני של אותו נושא זה המאבק באנטישמיות - היא לא נעלמה ואפילו מתעצמת. היא לובשת צורה ופושטת צורה. השילוב של שני הדברים מסמן שיש שיתוף גורל עם העם היהודי. תפקידנו להיאבק באנטישמיות המכוונת נגד מדינתנו ונגד עמנו כדי שלא יישנו זוועות כאלה".

אתמול השתתף מזכ"ל האו"ם באן קי מון בטקס לזכר קורבנות השואה, שהתקיים בבית הכנסת האורתודוקסי פארק איסט במנהטן ופתח בכך את אירועי יום השואה העולמי, שנקבע על ידי האו"ם ל-27 בינואר.

בדבריו בטקס תיאר מזכ"ל האו"ם את השואה כ"פרק החשוך ביותר בהיסטוריה", הגדיר את ניצולי השואה כ"סמל לאומץ ולתקווה" ואמר כי "לעולם לא נוכל לסבול הכחשת שואה". באן השתתף בטקס יחד עם כ-15 שגרירים של ארצות החברות באו"ם וקונסולים המשרתים בניו יורק ועם רבנים אמריקאים בכירים ונציגים של יהדות ארצות הברית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully