וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת הדייג שיצא מקיסריה נמצאה מול חופי חדרה

אריאל נוי

22.1.2011 / 19:18

לאחר שיצא אתמול בסירה מחוף האקוודוקט בקיסריה ומאז לא שב, נמצאה בצהריים גופתו של הדייג בן ה-38 במרחק שמונה קילומטרים מחופי חדרה

נמצאה גופתו של הדייג הנעדר שיצא אתמול לים מול חופי קיסריה ומאז לא שב. ספינת חיל הים משטה בצהריים (שבת) את הגופה מהמים, במרחק של שמונה קילמוטרים מחופי חדרה.

הדייג, עופר קציר בן 38, תושב קיבוץ עין השופט שבאזור חדרה, נעדר מאז אתמול בבוקר. הבוקר הגיעו כוחות משטרה גדולים ומתנדבים לחוף האקוודוקט בקיסריה כדי לחפש אחריו. מסוק משטרתי וצבאי סיירו באזור, ואליהם התלוו אניות של חיל הים והמשטרה, וסירות מתנדבים. כעבור מספר שעות נמצאה סירתו של הדייג מול חופי חדרה, ואחרי זמן קצר נמצאה גופתו.

בני משפחתו של הנעדר סיפרו לוואלה! חדשות על אירועי היממה האחרונה. לדבריהם, "הוא התקשר אתמול בשעות הבוקר ואמר שנגמרת לו הסוללה, ומאז לא שמענו ממנו".

רב פקד רמי רז שהיה בזירת החיפושים אמר מוקדם יותר כי "אנחנו בסריקות ממושכות כל הלילה, יחד עם מסוק משטרתי וצבאי, ובעזרת אניות שיטור וסירות חיל הים". לדברי רז, אשתו של הנעדר פנתה אתמול למשטרה וסיפרה שהוא יצר איתה קשר ואמר לה שהוא חוזר הביתה תוך זמן. "הוא סיפר לה שהסוללה נגמרת אבל היא לא צריכה לדאוג, אבל המשפחה לא שמעה ממנו והחליטה להגיע לחוף אקוודוקט, שם מצאה את הרכב שלו חונה בחוף. בשעות הערב עלה חשש לגורלו והתחלנו בסריקות ממושכות".

עדכון ראשון: 9:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully