וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לג'סטין ביבר יש בקשה אליכם

22.1.2011 / 19:24

בקמפיין חדש של PETA הכוכב החם מבקש שתפסיקו לקנות חיות מחמד ותתחילו לאמץ אותם ממקלטים! הוא גם מצהיר בכרזה מעוצבת שחיות יגרמו לכם לחייך, ואם ג'סטין אומר, אנחנו מקשיבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'סטין ביבר בקמפיין חדש של PETA למען עידוד אימוץ בעלי חיים ממקלטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה החולפת הייתה השנה של ג'סטין ביבר. עם סינגלים בראשי מצעדי המכירות, הופעות טלוויזיה מרכזיות, שער וניטי פייר, בקרוב סרט תיעודי על חייו בשם Never Say Never, פרסים רבים, כולל פרס אמן השנה מאת פרסי המוזיקה האמריקאית ועכשיו מועמדות לפרס הגרמי בקטגוריית 'פריצת הדרך', ביבר רב הכישורים היה עסוק יותר מתמיד.

אך עם זאת, נראה שהוא לא עסוק רק עם הקריירה שלו (או חצ'קונים וסידור השיער, כמו מרבית בני גילו). הכוכב הצעיר מצא זמן לאחרונה לככב בקמפיין חדש של ארגון זכויות בעלי החיים PETA ('אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים') למען עידוד אימוץ בעלי חיים ממקלטים.

כותרת הפוסטר הפרסומי החדש, "חיות יכולות לגרום לכם לחייך", עוצבה בסגול, צבע שידוע כסימן היכר של הזמר הצעיר. בתמונת הקמפיין אשר צולמה על ידי קליף ווטס, ביבר נראה עם חיוך מעושה במקצת, אולי מסיבות של עייפות ועומס עבור בן ה-16. עם זאת, לאור קדחת ביבר הנוכחית, שכידוע יגיע להופעה אצלנו באפריל הקרוב, יש להניח שהמסר יועבר בדרגה כזו או אחרת של הצלחה. מה גם שכלבו הפרטי של ביבר, פפיון בשם סם, אומץ ממקלט בעלי חיים.

ג'סטין ביבר. GettyImages
ג'סטין ביבר בטקס פרסי גלובוס הזהב השבוע/GettyImages

"כל שנה, 6 עד 8 מיליון כלבים וחתולים נטושים מגיעים למקלטים ומחצית מהם מורדמים מפאת מחסור בבתים עבורם. ג'סטין מבקש שמעריציו יבינו שרכישת כלב או חתול מחנות או מגדלים עסקיים באה על חשבון כלב חסר בית המחכה לאימוץ על ידי משפחה אוהבת", נאמר בהצהרה רשמית מטעם הארגון.

כמו כן, טוען הארגון כי רכישת חיות מחמד לא רק מגדילה את מספר המתות בעלי חיים במקלטים, אלא גם מעודדת את גידולם בתנאים אכזריים, ולכן הפתרון היחיד למשבר אוכלוסיית היתר של חתולים וכלבים הוא עיקור וסירוס למניעת הריונות ועידוד אימוץ.

אם ג'סטין ביבר חם כמו שנדמה, הבקשה שלו תיקלט על ידי גדודי מעריצים צרחניים שגם מצייצים בקביעות. ובסופו של יום, זו המטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully