וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הרצח ברמלה בוצע על ידי מתנקש

איילה חננאל

21.1.2011 / 19:33

מחקירת המשטרה עולה כי חסן אבו גאנם שנעצר לאחר אירוע הירי ברמלה בו נהרגה אלאא ואיל דאהר, שלח ככל הנראה מתנקש על מנת לבצע את.המעשה. מעצרו הוארך בארבעה ימים

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) את מעצרו של חסן אבו גאנם בארבעה ימים. אבו גאנם חשוד כי הזמין את הרצח של אלאא ואיל דאהר בת ה-19 שנורתה אתמול למוות ברמלה. במהלך הדיון טענו נציגי המשטרה כי אבו גאנם, דאג להזמין את חיסולה של דאהר, מאחר ו-"לא היה מרוצה מהתנהגותה".

מחקירת המשטרה עלה כי אמש עשתה דאהר, תושבת חיפה הנמצאת בחופשה בארץ מלימודי רפואת שיניים במולדובה, ככל הנראה את דרכה לכפר ג'ואריש שם מתגורר אבו גאנם . דאהר נורתה על ידי מתנקש מטווח קצר, שארב לה עת נכנסה למונית בכיכר ביאליק ברמלה. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי אבו גאנם חשוד בביצוע הזמנתו של הרצח, שככל הנראה בוצע על ידי אדם אחר. פרקליטו של אבו גאנם, עו"ד גיורא זילברשטיין, הכחיש בשמו כל קשר לחשדות המיוחסים לו וטען כי "מרשי היה בתחנת דלק בזמן הרצח ואז נסע לעבודה, אין לו שום קשר לאירוע".

אמש, ביקרו מפכ"ל המשטרה רנ"צ דודי כהן, ומפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב בנצי סאו, בזירת הרצח. חקירת האירוע מתנהלת על ידי שוטרי ימ"ר מרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully