וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בצפון: בן 19 נהרג וחברו נפצע אנושות

עידן אבני

21.1.2011 / 13:33

הרכב בו נסעו שני הצעירים סטה ככל הנראה מנתיבו והתנגש חזיתית במשאית שנסעה ממולו. הפצוע הקשה הובהל במסוק לביה"ח רמב"ם בחיפה והכביש נסגר לתנועה

צעיר בן 19 נהרג וצעיר נוסף נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים קטלנית שאירעה על כביש 90, סמוך לנחל בזק מדרום לבית שאן. צוות מד"א גלבוע שהוזעק למקום, יחד עם כוחות חילוץ והצלה מצאו בזירה את שני הצעירים לכודים ברכב פרטי שהתנגש במשאית. הם החלו בפעולות חילוץ והחייאה אולם לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם. הפצוע השני, שמצבו כאמור מוגדר כאנוש, פונה על ידי מסוק לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעה רב-מערכתית.

מחקירה ראשונית של בוחני אגף התנועה במרחב העמקים עולה, כי הרכב הפרטי שהגיע מדרום סטה מנתיב נסיעתו מסיבה שאינה ברורה והתנגש חזיתית במשאית שנסעה ממולו. ההרוג הוא צעיר בן 19 תושב אחד היישובים הסמוכים לירושלים. הכביש נסגר לתנועה בשני הכיוונים ונהג המשאית שנפגע באורח קל פונה לבית החולים העמק בעפולה.

יוסי גורן, מנהל מד"א גלבוע שהיה בין הראשונים להגיע לזירת האירוע סיפר: "מדובר בעיקול בו שני הרכבים התנגשו חזיתית. הרכב הפרטי נמעך לגמרי, היה צריך לנסר אותו כדי להוציא את השניים שהיו בו. אחד מהם מת במקום ולצערי כבר לא היה מה לעשות. בשני ביצענו פעולות החייאה והעלנו אותו על מסוק. מדובר במראות קשים, שלצערי הרב אנחנו מורגלים בהם".

כביש 90 ידוע כנתיב תחבורה מסוכן, הוא חד נתיבי ברובו ותאונות קטלניות רבות אירעו בו במהלך השנים. בחודש שעבר, כ-20 קילומטרים צפונה מהתאונה שאירעה היום, נהרגו שלוש נזירות מאיטליה שביקרו בישראל לרגל חג המולד. הרכב בו נסעו סטה מנתיבו והתנגש בעמוד מבוטן לצד הכביש מול מושב בית יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully