וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתו של סגן השר דני אילון נפרץ ורכבו נגנב

פנחס וולף

21.1.2011 / 12:10

במשטרה מעריכים כי הפורצים לא ידעו שמדובר בביתו של סגן השר. הרכב אותר בקלקיליה, וכעת מתנהלים מגעים עם הרשות הפלסטינית בניסיון להשיבו

אלמונים פרצו הלילה (שישי) לביתו של סגן שר החוץ, דני אילון, בהוד השרון, וגנבו את רכב השרד שלו וכן וציוד אישי. בני המשפחה ישנו בבית במהלך הפריצה. בזמן הקרוב אילון יקבל רכב חלופי.

מבדיקת המשטרה עולה כי הפורצים גנבו את המפתחות לבית מהתיק של אשתו, כמו את המפתחות לרכבה ואת המפתח לרכב של בעלה. מלבד רכב השרד, נגנב גם המחשב הנייד של רעייתו. במשטרה מעריכים כי הפורצים לא ידעו שמדובר בביתו של סגן השר. במקביל, נרשמה הלילה מכת גניבות בשכונה במסגרתה נגנבו חמישה כלי רכב נוספים.

לאחר היוודע הגניבה, ערכה המשטרה איכון לרכב והתברר שהוא נמצא כעת בקלקיליה. נכון לשעות הצהרים, מנהלים כוחות הביטחון מגעים עם הרשות הפלסטינית על מנת להשיב את הרכב לאילון. על מנת לבצע את האיכון, אילון נאלץ לכבות את המכשיר הסלולרי שברשותו ולכן המכשיר לא פעל במשך מספר שעות. בעקבות הגניבה נאלץ אילון לבטל את השתתפותו בטקס באריאל ומספר פגישות שתוכננו לו להיום.

אילון עצמו אמר, כי "ברכב ובמחשב שנגנבו אין שום מידע מסווג ואני לא מחזיק לא בביתי ולא ברכב מידע שכזה". מקורבי אילון מסרו לוואלה! חדשות, כי "גניבות רכב על ידי כנופיות פלסטיניות היא מכת מדינה שפוגעת בכל האזרחים. סגן השר מודה למשטרה על הטיפול המהיר והיעיל ודורש מהרשות הפלסטינית להחזיר מייד את הרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully