וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי הנשיא: הוא עצוב מאוד, בקושי מדבר

20.1.2011 / 17:16

גורמים המקורבים לנשיא המדינה שמעון פרס, סיפרו כי מאז היוודע דבר מות אשתו, סוניה, הוא נראה באבל כבד וכמעט ואיננו פוצה את פיו. הלוויתה תיערך מחר בשעה 11:00 בבן שמן

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: דורון שטיין)

נשיא המדינה שמעון פרס "בקושי מדבר" ונראה שהוא שרוי באבל כבד על מות רעייתו סוניה הבוקר (חמישי), כך מדווחים גורמים המקורבים למשפחה. לדבריהם, פרס אמר לאחר מותה, שסוניה תמיד הייתה ותהיה אהבת חייו.

פרס נמצאה ללא רוח חיים בביתה שברמת אביב על ידי נכדה, שהגיע לבקר אותה בביתה. כבר בשעות הבוקר המוקדמות עלה חשדם של המאבטחים המוצבים בבית שמשהו אינו כשורה לאחר שבניגוד להרגלה, סוניה לא אספה את העיתון מעמדת המאבטח. בסביבות השעה 12:30 הגיע הנכד אסף, בנם של צביה ורפי ולדן, ומצא אותה מחוסרת הכרה במיטתה. הוא קרא למאבטח ויחד הם ביצעו פעולות החייאה. צוות מד"א שהוזעק למקום הגיע בתוך חמש דקות, ונאלץ לקבוע את מותה, שכנראה אירע בשנתה.

אנשי אבטחת האישים בבית הנשיא קיבלו הודעה על המתרחש ועדכנו את מנכ"לית בית הנשיא, אפרת דובדבני, שבישרה לפרס על מצב רעייתו.

חתנה של סוניה ורופאו האישי של הנשיא, פרופ' רפי ולדן, ספד לחמותו ואמר כי "אנחנו נפרדים בצער וכאב עמוק מהנפלאה באדם. היא מתה מות נשיקה במיטתה. ההלוויה תהיה מחר בשעה 11:00 בבית העלמין בן שמן, מקום בו גדלה והתחנכה סוניה. נזכור אותה באהבה". יודגש, כי לבקשתה של רעיית הנשיא, הלוויה לא תהיה ממלכתית.

בלשכת הנשיא מספרים כי ביתה של "סוניה היה פתוח, ותמיד הגיעו אליו הנכדים והנינים לביקור". ישיבת השבעה לזכרה של פרס תתקיים בדירתה ברמת אביב החל מיום ראשון ועד ליום חמישי בשבוע הבא. על מנת להקל על המשפחה, יתקבלו ביקורי תנחומים גם בלשכת הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully